Wij ook hoor! Hoe vaak wij al niet in de bouwmarkt bij de kleurstaaltjes hebben staan kijken, een stuk of wat mee naar huis hebben genomen en daar hebben besloten dat 't 'm toch nét niet is... GEK werd ik er van! Ik heb de kleur nu dus ook opgeschreven, vind 'm heel mooi. Rustig en sjiek.
wij hadden voorheen 1 knalrode muur. (niet mijn keuze hoor ) Vond het echt afgrijselijk... In sommige huizen zal het vast heel mooi staan hoor, maar hier stond het gewoon echt niet. We hebben toen dit grijze behang van jan des bouvrie er op gedaan.. Ben er zooo blij mee! Al onze meubelen zijn wit, accesoires wit, grijs en sommige zwart. Accesoires op de wandplankjes is inmiddels wel veranderd en ander laminaat.
Ik wil ook één muur een kleurtje geven in ons nieuwe huis straks. Ik vind de grijze tinten erg mooi, maar dat past helaas niet bij onze meubels. Onze meubels zijn koloniaal, dus erg donker. Heeft iemand dit ook en welke kleur heb je dan gebruikt op de muur? Suggesties zijn welkom!
Bedankt voor het compliment! Euh...weet het zo niet meer. Was al aan het googelen, maar kan het zo niet vinden. Als je het echt wilt weten, dan kan ik evt nog de schilder bellen waar we het vandaan hebben. Ze weten dat vast nog wel!
Deze kleur hebben wij in de woonkamer. ik heb er een 2de bij gezet, zoals op de 2de foto is die in het echt.
Wij hebben deze kleur. Is toevallig dezelfde kleur als de Pfaffs nu hebben in hun huis. Wij hadden deze kleur al en toen zag ik op tv dat zij deze kleur ook hebben Vind de kleur in echt veel mooier overkomen dan op de foto eerlijk gezegd.
Ik vind die grijstintent en zandtinten ook erg mooi! Ben zelf alleen echt op zoek kleur die mij vrolijk maakt haha. Zit nu te denken aan warm oranje, warm rood of donker paars.. Ben benieuwd of er nog meer foto's komen voor inspiratie
Wij hebben een muur in de kleur Lei van Histor. Rustige kleur, maar ik kan met accessoires het nog enorm opleuken. Voor inspiratie ga ik naar Pinterest / Home . Kan ik echt uren op F5 drukken en inspiratie opdoen ( en met open mond kijken wat sommige mensen in huis hebben)
Tot vanmorgen had ik een turquoise muur. Was lekker vrolijk! (had tot voor kort een ander bankstel daar paste het beter bij!) Maar sinds vanmiddag heb ik een bloemetjes muur! De bloemetjes zijn dezelfde kleur als het gordijn dat je ziet, maar op de foto is dat niet duidelijk te zien! Bekijk bijlage 217187
In ons oude flat hadden we 1 muur midden/donker rood geverfd, daar stond dan het tv meubel met tv en accessoires voor. Nu zijn we verhuisd naar een eengezinswoning en zijn alle muren in de woonkamer nog wit. Wil graag ook iets met (licht)bruin of een andere warme kleur. Heb hier al mooie muurtjes voorbij zien komen! Hoop dat er meer mensen hun muurtjes posten voor inspiratie
wij hebben een l vormige woonkamer, dus 5 muren. Ik wil straks 1 kleine muur donkerbruin en 1 muur met bruin/wit gestreept behang.