Hoi meiden, Ik had vrijdag mijn NOD, ben dus nu 3 dagen overtijd, maar had vanmorgen weer een negatieve test. Ik ben nog steeds erg misselijk, heb nu ook erg veel last van pijn in mijn liezen en mijn schaambeen is erg pijnlijk, deze symptomen had ik bij mijn eerdere zwangerschappen ook. Verder voel ik me zo anders ik had vanmorgen ook echt het gevoel dat ik een positieve test zou hebben, maar helaas. Ik heb de afgelopen 4 dagen mijn temp bijgehouden. De dag voor mijn NOD 37,1, de dag van mijn NOD 37,2 gister 37,4 en vanochtend 37,1 terwijl nrmaal mijn temp rond de 36,7 ligt. Ik heb voor het eerst de testen van kv gebruikt ( 2voor 5) normaal gebruikte ik altijd clearblue ( ik wilde de kv een keer proberen). Ik word helemaal gek van de onzekerheid. Ik heb ook echt niet het gevoel dat ik ieder moment ongesteld ga worden terwijl ik dat normaal altijd voel aankomen.
Ik had ook afgelopen vrijdag mijn NOD, maar ook hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen en ook negatief getest. Heb ook de testen van kruitvat 2 voor 5 euro. Vrijdag temp. opgenomen en zat toen op 37.4. nu af en toe wat lichte buikkrampen, maar is een ander gevoel wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden. Ik wordt echt niet goed van die onzekerheid. Wil gewoon positief testen of mijn menstruatie dan weet ik teminste waar ik aan toe ben.
Hee Dames, Ik ken het gevoel Sinds een paar maanden een onregelmatige cyclus. Maar nu zit ik echt op het toppunt Sinds 1 jan niet meer ongesteld geworden. 2 weken geleden had ik 2 dagen bruin bloed bij het afvegen, 5 dagen daarna 1x een roze rood slijm/bloed propje... En daarna niets meer te bekennen. Heb net 3 dagen voor het laatst getest, en ook nog steeds negatief! Dus tja moet ik nu? wacht nog maar even af en anders even langs de dokter.
Wat vreselijk irritand he!! Ik heb helaas geen antwoord voor jullie, zelf zit ik ook te wachten tot ik ongesteld moet worden! zit nu op 34 dagen.. Is ook pas de eerste keer nadat ik gestopt ben met de pil(kan natuurlijk ook lang duren dan), weet dat ik altijd veel pijn had en heftig ongesteld was, voor ik begon met de pil... maar dat is inmiddels 9 jaar geleden en weet ook niet meer precies hoever van te voren ik last had. nu al 4 dagen last van lage buikpijn, steken aan mn linker kant bij eierstok, pijnlijke tepels en met vlagen koppijn. Dat zijn natuurlijk klachten die en bij ongesteldheid en bij zwangerschap kunnen voorkomen. Gisteren een test gedaan maar die was negatief. gewoon maar afwachten nu wat er gaat gebeuren... succes allemaal!
Dankjewel Pricil, ik hoop ook voor jullie snel duidelijkheid. nu lekker een kruik maken en dan optijd onder de wol
hier hetzelfde ik ben 2 daagjes overtijd zit nu op dag 37 ik wil ook ongi worden want heb neg gestest,mischien wel te vroeg? 1 dag voor nod maarjah pfff
vervelend zijn die onregelmatige cyclussen die dan ook nog eens te lang duren. Die van mij duurde deze 33 dagen. En dan ga je stilletjes hopen en dan toch..... Ik hoop in ieder geval dat het jullie beter verloopt
Ik ken het gevoel. Ik heb de afgelopen weken maar liefst 4x (negatief) getest. Ik zat inmiddels op dag 47! Maar helaas gisteren toch ongesteld geworden. Dus kunnen we nu (eindelijk) aan een nieuwe ronde beginnen. De 1e ronde met Clomid. Hopelijk brengt dat verandering in mijn cyclus en heb ik op tijd een eisprong! Voor de dames die nog aan het wachten zijn, houd nog even vol! Hopelijk wordt bij jullie het wachten wel beloond met een klein wondertje! Zet hem op!
bedankt dames! hier nog niet ongesteld, voel me niet echt de vrolijkste vandaag. koppijn en kan niet heel veel hebben. Lastig dat alle syptomen van zwanger zijn of ongesteld worden op elkaar lijken he! Ik hoop alleen dat ik gewoon snel ongesteld word... of dat er uit komt dat ik wel zwanger ben... want mijn vriend moet voor zijn werk eind van de maand begin volgende maand weg voor zijn werk,... en als ik nu niet ongesteld word, vallen mijn vruchtbare dagen net in de tijd dat hij weg is! dat zou wel erg zonde zijn! we wachten nog tot donderdag ochtend.. daarna maar weer is testen.
Dank jullie wel voor de reactie, vandaag nog geen ongesteldheid te bekennen. Ik snap het echt niet mijn cyclussen zijn altijd regelmatig geweest ook na de miskraam en na de hydroscopie, daarom snap ik het ook niet. Heb mijn eisprong ook echt gevoeld op dag 17. Mijn temp was vanmorgen net als gister 37,1. Ik heb wel wat meer pijn in mijn buik , maar het is meer een trekkend gevoel en normaal als ik ongesteld ga worden zijn het echt krampen. Ook doet mijn schaambeen nog steeds erg pijn en dat had ik toen is zwanger was van mijn dochtertje ook kreeg toen last van bekkeninstabiliteit. Morgenochtend wil ik weer gaan testen. Voor jullie allemaal veel succes
ik heb echt de neiging om weer te testen, ik ben nog niet ongi,, wel een gevoel van komende ongi,maar dat verscheeld per dag,, moek nouh doennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Heb vannochtend getest uitslag: ZWANGER!!!!! Kan het niet echt geloven. Hopelijk blijft dit kleintje wel zitten.