Hoi Hoi Ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en heb overdag bijna nergens last van maar zo gauw ik mijn avondeten op heb dan voel ik me duizelig misselijk en borrelende darmen dat duurt een paar uurtjes maar mijn darmen borrelen de hele avond kan er af en toe niet van slapen en dan hoop ik echt dat ik een scheet kan laten maar dat lukt niet Wie herkent deze symptomen en wat kan je er tegen doen?
Hoi Hier ook na het avondeten last van misselijkheid, borrelende darmen. Het gaat de hele dag goed. Wel heb ik een aanhoudend hongergevoel. Ik eet steeds wat tussendoor. Vandaag voor de eerste echo geweest en het hoort erbij en is een goed teken
Haha, ik zat net te denken, wat voel ik me toch beroerd na een klein beetje avondeten en toen stuiterde ik op dit topic. Komt dus meer voor. Ik heb precies hetzelfde. Ik kan dat van mijn eerste helemaal niet meer herinneren... Ik kan je helaas niet aan een oplossing helpen, ik zit dat nare gevoel ook maar steeds uit
Je darmen gaan langzamer werken tijdens de zwangerschap. Dat zorgt voor dat borrelende, vervelende gevoel. Het gaat over! Ik heb het bij vorige 2 zwangerschappen gehad. Het ging over nadat ik weer een normaal ontlastingspatroon had. Ik had erg last van obstipatie en dronk roosvicee laxo.
Hier begint het nare gevoel in de loop van de middag. En soms wordt het na het avondeten weer beter. Soms erger. Het hangt hier ook wel samen met wat ik eet. De gefrituurde aardappelbolletjes en shoarma viel compleet verkeerd. basic aardappels vallen wel weer netjes. Ik denk dat ik gewoon moet opletten dat ik niet teveel dingen eet die lastig te verteren zijn.
Hier nog een! Ik eet momenteel echt ontzettend slecht, want ik kan niet tegen sterke etens geuren. Ik eet daarom ook veel droge crackers of met smeerkaas, dat hou ik binnen en daar word ik ook niet misselijk van. Het avond eten lukt wel, maar ik doe echt 3 kwartier over 1 bordje eten, terwijl dat normaal binnen 15 min op heb, maar dan ben ik s avonds wel echt honds misselijk!
Dit klinkt me zo bekent!! Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik dit de hele zwangerschap gehad!! Maar echt in een hele erge vorm naarmate ik langer zwanger was hoe erger het werd, soms leken het wel op opvliegers.. kreeg ik het helemaal warm, last van mijn darmen, trillen, zweten, duizelig..!! Het hoord denk ik gewoon bij je hormonen.??
Hoi Dames Wat fijn om te horen dat het gewoon erbij hoort. Ik denk dat het bij mij ook wel ligt aan wat ik eet want gistere had ik het niet en eergisteren had ik van die wokgroenten met champigons uien en prei erin ik denk dat het aan de uien lag had er behoorlijk last van heel erg duizelig lichtelijk misselijk en heel erg warm. Misschien toch iets meer op mijn eten gaan letten haha Bedankt voor jullie berichtjes
Het is denk ook of iets licht valt of heel zwaar!! Ik had het trouwens ook neit als ik echt ergens trek in had haha! Had soms van die dagen dat ik spinazie moest eten of bruine bonen
Ik had het vandaag weer na mijn lunch Ik had zo´n enorme zin in tomaat met mozarella dat ik dat in de middag heb klaar gemaakt en gegeten. Ik ben er nu wel achter dat ik op moet passen met vetten. Ben daarna beroerd geweest, zo misselijk. Ik had wat olijfolie eroverheen gedaan. En ´s avonds aten we aardappel en broccoli uit de stomer. Nou , hoe heb ik het voor elkaar gekregen eten klaar maken voor mijn dochter (en mezelf) terwijl ik zelf onpasselijk van die koollucht werd. Pffft. Een lekkere Callipo na heeft wel geholpen
Herkenbaar, na elke maaltijd misselijk. En als ik even niet gegeten heb, duizelig van de honger. Dus het zijn zwnagerschapskwaaltjes? Ik heb ze graag!
Herkenbaar. Ik ben eerder gaan eten en veel minder gaan eten. Als ik dan later nog trek ergens in heb dan neem ik een appel. Nederlandse pot valt in principe erg goed behalve de jus. Als deze te vet is dan......... heb ik een verschrikkelijke avond. succes. Jane