ongi buikpijn

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door soezah, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    hoi allemaal,

ik ben 2 maart gestopt met de pil, sinds vorige week heb ik om de dag echt ongi buikpijn. Iedere keer denk ik dat ik ongi word maar blijkt dit niet zo te zijn. Zijn er hier mensen die dit ook kennen of misschien weten hoe het komt? ik maak me er een beetje zorgen over..
    alvast bedankt!

Groetjes suzanne

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Kan vanalles zijn! De pil legt alles plat dus het is niet vreemd dat je lichaam wat moeite heeft om weer op gang te komen. Dit kan gepaard gaan met wat bloedverlies, buikpijn, zwangerschaps-achtige kwaaltjes, ... Er zit niets anders op dan af te wachten en eventueel eens te testen als je eerste menstruatie lang uitblijft (maar hou er rekening mee dat sommige vrouwen pas na 3 maanden opnieuw beginnen te menstrueren)

3. soezah

soezah Actief lid

22 feb 2008
    115
    0
    0
    dank je wel! bloedverlies heb ik inderdaad ook gehad maar heeel licht. ik hoop maar dat het geen 3 maanden duurt!

4. marjandodje

10 feb 2008
    18
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Apeldoorn
    Hallo Soezah,

Ik ben 4 maart gestopt met de pil. Na mijn menstruatie kreeg ik ook buikkrampen alsof ik weer ongi moest worden. Ik heb een dag een beetje bloedverlies gehad. Ik maakte me in het begin ook zorgen maar nu niet meer. Het zal wel bij de ontpilfase horen.

Liefs, Marjan

5. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    ik heb op 13/02 m'n laatste pil genomen en heb al een tijd last van menstruatiepijn.
    Ik zit nu helaas aan dag 43 en nog steeds niets te bespeuren...
    heb vorige week een zwangerschapsptest gedaan en die was negatief.

groetjes

Deel Deze Pagina