Ik heb voor twee dagen geleden mijn pil vergeten ( 2 dagen gemist) en ben daarna gewoon weer verder gegaan met de strip maar heb de oude pillen niet meer ingenomen! Heb sinds gisteren en vandaag elke keer zo raar gevoel bij mijn linker eierstok? komt dit nu doordat mijn cyclus in de war is door die vergeten pillen? Weet iemand dit? alvast bedankt
hoi Natasja, Zelfs na het nemen van de pil blijft mijn linker eierstok gevoelig, Ik had gisteren een klein beetje bruine afscheiding. Ben toch wel erg benieuwd wat het kan zijn, want mijn eiersprong is pas volgende week! In iedergeval bedankt voor je reactie groetjes mij
Met pil heb je geen eisprong. (of begrijp ik verkeerd dat je nu de pil slikt?) Dus van volgende week is geen sprake. Als je de pil vergeet dan kun je een eisprong krijgen.. je bent er 2 vergeten, dus theoretisch kan er nu een ei rijpen..
Hoi Natasja, Ja ik ben aan de pil, en ja je hebt gelijk (kan ook niet een eiersprong ) Maar wel raar dat er in 2 dagen dat ik de pil ben vergeten plotseling een eiersprong krijg! in die twee dagen( zondag en maandag) dat ik de pil ben vergeten was ik bij mijn vriend en hebben we wel sex gehad! ( dit was op een zondag) Ben dus wel erg onzeker wat dit nu betekent. groetjes mij
Deze vraag heb je intussen ook aan de verloskundige gesteld. Aangezien het niet is toegestaan om een vraag twee keer te stellen doe ik dit topic dicht. Eeen vraag aan een deskundige laten we in dit geval open staan. Kwebbel