Gek genoeg zat ik er laatst aan te denken om ook een dergelijk topic te openen. Het viel mij nml ook op dat veel mensen verwachten dat je nu al voor een 2e gaat Komt misschien omdat ik wat ouder ben en mensen dus denken dat ik me nu wel zal gaan haasten. Terwijl ik dus niet eens een vaste partner heb. Tja.... Maar ik wil sowieso geen 2e kind. Vind het echt prima zo. Geniet met volle teugen van Fynn en heb gewoon geen behoefte aan nog een kind. Vind het ook echt onzin om te zeggen dat het zo leuk zou zijn voor Fynn als hij een broertje of zusje zou krijgen. Ben zelf enig kind en heb daar totaal geen problemen mee. Sterker nog: ik vind dat ik daardoor zelfstandiger ben geworden. En zeker niet verwend! Ik moest ook gewoon sparen als ik iets wilde kopen etc. Als iemand dus opmerkt dat enig kinderen verwend word ik echt erg boos En als er dan ook nog wordt gezegd dat dat rare kinderen worden.....tja, van zo'n opmerking kan ik alleen maar verdrietig worden.
selam we willen graag een 2e. Ik meer dan mijn man. Ik wil graag dat tamer een broertje of zusje krijgt. Ik hoop alleen dat mijn 2e zwangerschap wat makkelijk gaat en de 1e en ik hoop ook dat ik niet weer zo veel naar het ziekenhuis moet en weer hormonen moet slikken om weer zwanger te raken. want dat was echt geen pretje. Masar nu nog niet. Zou het wel willen maar het gaat nu gewoon even niet. Tamer is nog klein. Volgend jaar misschien.
Kan is idd ook een goede omschrijving, al denk ik dat als je een keer zo'n frummel hebt je onmogelijk (of bijna onmogelijk) daar niet evenveel kan houden. Maar willen...ik niet hoor...
Ik wil al jaren twee kindjes en nu heb ik de tweede gehad en nu wil ik het nog des te meer ik wil niet gelijk een tweede miss over een jaartje of drie ofzo zodat ik lekker eerst van die kleine kan genieten maar er komt zowieso een tweede... Alleen is ook maar zo alleen vind ik ...
We hebben ook gewikt en gewogen of we nu al voor een tweede willen gaan, maar toch besloten nog even te wachten. Ik wil graag van baan veranderen en dan is het niet handig om zwanger te zijn, maar buiten dat... ik ben best blij dat mijn lichaam nu weer even van mij is, dat we een lekker ritme te pakken hebben en ik geniet zo van Yuri! Als ik nu zwanger zou raken en er zo snel een tweede bij zou zijn, heb ik het gevoel dat ik hem te kort zou doen, want hij heeft me nu zo nodig. Ik spreek hier puur voor mezelf, dus ik vind niet dat anderen hun kind te kort doen, door snel voor een tweede of derde te gaan... het is meer mijn gevoel.