Ja, hier ook een trotse papa hoor! Hij is er ook zeker trots op dat ze nog borstvoeding krijgt. Zelfs tandemen vindt hij nu niet zo'n raar idee meer, dat had ik ook nooit gedacht! Leuk he, dat je eigenlijk met je hele gezin geniet toch?
GEFELICITEERD Jingles en Nemo! Super gedaan van jullie en de beebjes/ dreumesjes. Ja, geweldig he jingles hoe makkelijk het nu is. was vandaag weg maar bij het slapengaan Jo gevoed. Zo'n ontzettend lieve tevreden glimlach die je dan krijgt als ie klaar is. onbetaalbaar!
@Paprika: inderdaad het is onderdeel van je leefpatroon, voelt gewoon heel goed. @Geke: het is ook onbetaalbaar, je geniet gewoon zelf als je je kind zo tevreden en gelukkig ziet.
hahah mijn man is ook zo trots. Laatst was er een vriend van hem hier. Zegt die vriend: zo was is hij al groot. Zegt mijn man: ja komt door de goede melk die hij krijgt. Mijn man zegt zulks soort dingen wel vaker. Hij zegt niets tegen mij maar als iemand iets over ons zoontje zegt dan zegt hij regelmatig dat hij nog goede moedermelk krijgt. Wel lief, zelf zou ik zoiets niet durven zeggen
[quote="jingels@Geke: het is ook onbetaalbaar, je geniet gewoon zelf als je je kind zo tevreden en gelukkig ziet.[/quote] ja, precies, ik werd er ook heeel gelukkig van en denk ook vaak, wat fijn toch dat ik op de moeilijke momenten heb doorgezet, het was het meer dan waard.
Hier ook een felicitatie voor Jingles en Nemo! Zeker een mijlpaal! Ik hoop dat ik het ook zo lang volhoud. Ik ga voor de 2 jaar.. maar probeer me er niet op te fixeren, bekijk het maand per maand. Zo van, hey.. ik geef al 5 maanden borstvoeding... yes! Op naar maand 6!
Jingels en Nemo. Van harte gefeliciteerd met jullie kindjes, jaar borstvoeding geven en een jaar mama zijn. En nog heeeeeeeeeeeel veel borstvoedingsplezier...
Nemo en Jingels: een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met jullie grote mannen en een jaar lang bv!