1 jaar bv gehaald! Hoe nu verder?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Pindaatje, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Wauw, nooit van tevoren gedacht maar ik geef al een vol jaar borstvoeding, best een beetje trots op!

Wil meteen jullie advies vragen... Ivm iets teruglopende productie ben ik ruim een maand geleden met Domperidon gestart, maar ik slik slechts 2 pilletjes per dag. Dit geeft mijn productie net even een boost de goeie kant op.

Ik wil nog niet stoppen met bv maar ik ben eerlijk gezegd wel helemaal klaar met het kolven en overdag voeden dus zit er aan te denken om de voedingen overdag af te gaan bouwen en dan alleen nog 's ochtends en 's avonds (en evt 's nachts) bv. Denken jullie dat als ik stop met de Domperidon, ik dan precies genoeg heb voor die ochtend en avond voeding? En hoe zal ik dit aanpakken?

Ik heb van de week trouwens een flesje gemaakt met koemelk, om te laten proeven, maar dit vond ie echt vreselijk... Opzich zou hij het redden qua zuivelbehoefte als ik 's ochtends en 's avonds voed, plus nog een bakje yoghurt als toetje toch?

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja kan prima. Ik gaf toen alleen nog een ochtendvoeding. Heb je een soort van ritme of is het het luchtraak? Ik lees vaak dat de voedingen eerst worden gekoppeld aan momenten (bijv slapen) zodat er overdag niet meer naar gevraagd wordt, kun je het daarna verder afbouwen.
    Gaaf dat je het gehaald hebt!

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

De voedingen zijn nu vrij gestructureerd, om 06.00-11.30(na zn slaapje)-14.00(vlak voor zn slaapje)-16.00(weer na zn slaapje)-19.30(voor het slapen). Dus net wat je zegt, allemaal slaapgerelateerd.

En gaf jij er nog koemelk bij?

Deel Deze Pagina