Veeeeeeelte laag wat mij betreft hij heeft niet alleen haar vermoord, maar ook haar vader zwaargewond neergestoken ---- Veroordeling:
Hier het artikel en foto van het meisje en haar vader. De vader heeft flinke littekens in zijn gezicht overgehouden. Leef zo met ze mee onbeschrijfelijk dat ze wegkomen met 1 jaar cel en 2 jaar TBS of misschien nog minder, want die 1 kaar cel en 2 jaar tbs is enkel alleen de EIS En de "beste vriendin" en haar vriend die opdracht hebben gegeven voor de moord? Wat krijgen die? Bah bah bah
Verschrikkelijk, je kan hier alles doen en met weinig straf weg komen. Hele levens zijn verwoest door zo'n rotjong.
Het meisje en haar vriend staan morgen terecht. Afschuwelijk verhaal, maar weet niet hoeveel Facebook er echt mee te maken heeft, vroeger gingen roddels ook de school rond, en in de tijd van maja bradaric was facebook, als het er al was, nog niet invloed
Wat mij betreft ook veel te laag . Hoop dat dat vriendinnetje ook een aardige straf mag krijgen. In mijn tienderjaren was msn en tmf chat helemaal in. Ik kan me nog wel goed herinneren dat ik daarop ook wel heftige ruzies heb gehad. Terwijl als we elkaar in het echt op school zagen, was alles koek en ei. Maar op internet lijkt alles 100 x zo erg. En ja, als iemand via facebook over je roddeld, zien wel meteen 100 mensen dat en niet 1 voor 1 mondeling. Kan me wel voorstellen dat je daar niet vrolijk van word en dat internet het wel erger maakt.
Het was een ruzie via fb,daar heeft een andere moordzaak toch niets mee te maken? Het is verschrikkelijk... Het zou je dochter maar zijn....
Facebookmoord: zaak tegen vriendin Winsie uitgesteld De rechtbank in Arnhem heeft de strafzaak tegen de 16-jarige verdachte Polly W. uit Arnhem aangehouden omdat er nog drie getuigen-deskundigen moeten worden gehoord. Polly W. en haar ex-vriendje Wesley C. (18) worden ervan verdacht Polly's vroegere hartsvriendinnetje Winsie Hau (15) te hebben laten doodsteken door de 15-jarige Jinhua K. Tegen hem eiste het Openbaar Ministerie (OM) maandag 1 jaar jeugddetentie en jeugd-tbs. Facebookmoord Winsie zou over Polly hebben geroddeld op Facebook. Jinhua stak Winsie 14 januari dood in de deuropening van haar huis in Arnhem. Ze overleed 5 dagen later. Polly en haar toen 17-jarige ex-vriendje Wesley zouden de plannen al weken eerder met Jinhua hebben besproken. Jinhua zou enkele tientjes in het vooruitzicht gesteld hebben gekregen en graag tot de vriendengroep van Wesley willen behoren. Deskundige niet aanwezig Op verzoek van de advocaat van Polly werden 5 getuigen opgeroepen. De twee deskundigen die het psychologische en psychiatrische rapport over haar maakten en iemand van de Raad voor de Kinderbescherming waren er niet en moeten dus alsnog worden verhoord. Wanneer Polly's zaak verder gaat is nog niet bekend. Vanmiddag begint de rechtbank aan de strafzaak tegen Wesley C. uit Rotterdam.