Vorig jaar november stopte ik met de pil. Na 9 maand was ik zwanger maar dat eindigde een een vroege mk. Mijn man is ondertussen getest en zou "supergoede" kwaliteit van sperma hebben. Na een maanden stil gelegen te hebben door mk en curretage, heb ik nu de tweede keer men maandstonden. Terwijl veel van men lotgenoten(maar dan zonder mk) de mmm ingaan voel ik me alsof ik het allemaal maar moet laten ondergaan. Is het een kwestie van wachten? Wil het goede zaad en het feit dat ik zwanger was zeggen dat we zwanger kunnen worden en dat het enkel een kwestie is van tijd? Kunnen/mogen we IUI doen en verhoogt dit de kans per maand. We vrijen altijd in de vruchtbare periodes en men cycli zijn regelmatig daarom frustreert dit alles me zo.. groetjes,
Hoihoi, Ik snap dat je je frustreert maar wis je dat er de kans maar 15% per cyclus is om zwanger te worden en dat er dan vervolgens 20% eindigt in een miskraam. De kans op zwanger worden is dus helemaal niet zo groot! Je lichaam heeft laten zien dat het zwanger kan worden dat is gunstig! Het is dus inderdaad een kwestie van afwachten! Imke