Een paar maanden geleden na de voeding schiet mijn hand uit met het omlaag trekken van mijn bh, recht in het gezicht van mini...Vorige week blijft mini's vinger achter z'n trui hangen...Aiiiiii Pfff voel me zo klote erover en een belabberde moeder, al weet ik dat er zo'n ongelukjes veel vaker voorkomen. Welke ongelukjes heeft jouw mini gehad?? (misschien voel ik me dan wat beter )
Ik heb ooit per ongeluk met het dichtmaken van de 5-puntsgordel in de eetstoel een velletje van haar buik ertussen gehad......
ik krijg er spontaan pijn van!! ik heb me eigen velletje erin gehad hihi heb alles bij elkaar geschreeuwd geloof ik en die kleine zat me maar uit te laggen hihihi
Toen onze knul een maandje oud was ging mijn vriend hem badderen... Hij zette alles klaar, en ik zou hem in het badje geven... Ik had hem in mijn armen, om even te kijken of alles goed was bij het badje (CONTROLEEEE!) ik draai me om en ik hoor 'BONK' wat blijkt, ik liep te dicht langs de deurpost met het hoofdje.. Mijn vriend vroeg gaat het, dus ik ja... Tot de kleine begon te krijsen... Uiteindelijk voelde ik me zoooo bagger daarna! Gelukkig niks aan de hand...
Ik liet een beetje water uit het badje lopen. Ik deed de stop er weer terug in maar dat ging zo moeilijk dus ik er extra hard op slaan. Zat zoonlief zijn vingertje er nog tussen..............
Klinkt echt erg; maar ik moet echt lachen haha Adriana, ook nog eens extra hard slaan! hahaha... Pfff echt erg zijn we.
Hoofd tegen de deurpost gestoten - CHECK! Hoofd tegen de autoportier gestoten - CHECK In zn vinger geknipt met nagels knippen - CHECK Velletje tussen de 'gordels' van de kinderstoel - CHECK Zoontje keer omgestoten- CHECK! Hmm ben best wel lomp dus
Ik wou het blad van de eetstoel dichtklikken maar dat lukte niet. Ik nog harder drukken, zat dochterlief haar vinger ertussen. heb me heel rot gevoeld toen
Ik heb mijn dochters haarborstel (die ze nog niet eens nodig heeft) op haar hoofd laten vallen vanaf het plankje boven de commode. Ik vond het echt zo erg maar zij lag me echt zo aan te kijken van waar maak je je druk om.
Nou euhm, waar ga ik beginnen... - Kindlief met de vingertjes tussen de tafel en het blad van de tafelstoel 'geklemd'. - Uitlokken met staan in de box een appel op de rand gezet, die, je raadt het al, op zijn koppie belandde. - de allerergste keer was toen hij in de wipper op tafel zat. Ik moest snel naar de keuken (lepel vergeten en dat eet zo moeilijk) toen ik een enorme knal hoorde met daarop volgend een keihard gehuil. De sluiting van de wipper was stuk gegaan en kindlief was op de grond gevallen. Verschrikkelijk! Direct naar de huisarts die een kleine hersenschudding constateerde... pfff wat heb ik gehuild ook.
Het ergste tot nu toe? Ik heb bij de oudste toen hij 2 jaar oud was in zijn oor geknipt tijdens het haren knippen. Ik doe dit altijd zelf. Dit keer deed ik het buiten in de tuin en de buurjongens waren aan het gek doen rond de stoel. T. was goed afeleid maar ook erg beweeglijk. Ik voelde weerstand en drukte zelfs nog even door... Daarna keek ik en zag ik bloed. En T? Die heeft geen kik gegeven, vraag me zelfs af of hij het gemerkt heeft. Je ziet er niets meer van, maar ik ben wel erg voorzichtig geworden met knippen nu.
Toen ze een maand of 5 was, had ik haar netjes midden op mijn bed gelegd, op haar rug. Zodat ik even snel een trui kon pakken. Ik draai me om naar de kast, pak een trui, hoor geritsel achter me, draai me weer om naar het bed en hops, daar valt mijn dochter achterwaarts het bed af. Ze had zich razendsnel omgedraaid en was toen dus achterwaarts het bed afgetijgerd Ik zie haar nog vallen en ik kon haar niet meer opvangen, blegh! Maar ons bed is niet hoog, gelukkig, en ze kwam ook heel netjes terecht. Ik heb harder en langer gehuild dat zij zelf
Hier vorig jaar hetzelfde gehad. Bloedde als een rund en bleef bloeden. Aiden krijsen en ik in tranen. Moesten zelfs naar de HAP. Gelukkig niks ernstigs, maar was me rotgeschrokken.
De la van het aanrecht dicht willen doen, en omdat hij niet dicht wil hem weer open doen en kijken of er bestek niet goed ligt en hem weer opnieuw dicht doen en dan doorduwen tot dochtertje heel hard begint te huilen. Zatten haar vingertjes ertussen. Logisch dat hij niet dicht wou heb me nog nooit zo lullig gevoel
Toen hij een week was ofzo heb ik heb per ongeluk in de box laten vallen. Wilde hem erin leggen, maar omdat ik te voorzichtig was, liet ik hem glippen, zo op zijn hoofd op het aankleedkussen. Kleine merkte niets, maar ik dacht minstens hem flink "beschadigd" te hebben...
sorry maarreeuh ik las dit gisteren toen ik op mene kebap aan het wachten was en ik schoot helemaal in de lach ik zag het zo voor me wel zielig maar dat beeld wat ik in mn hoofd heb haha