Hoi hoi, Mijn dochtertje maakt al sinds een week of 5 lange nachten, met om 22.30 nog een droomvoeding. Dan kwam ze weer zo rond een uurtje of 08.00. Helemaal fijn! Nu dacht ik om eens te kijken of ze zonder de 22.30 voeding kan omdat ze naar mijn gevoel (droomvoeding) zo weinig dronk. En ja hoor 2 nachten gaat dit al goed, ze krijgt dan om 19.30 de laatste (borst)voeding en dan slaapt ze door tot een uurtje of 07.30/08.00 uur. Maar het vreemde is vanochtend dus een hele droge luier....volgens mij is dat niet goed of hebben jullie dat ook weleens tussendoor gehad? Maar even goed in de gaten houden, want zou dat een teken zijn dat ze te weinig drinken krijgt? Ik vind haar ook relatief veel slapen, heeft dat er ook mee te maken. 's Nachts maar ook overdag, ze komt aan 4 voedingen per dag!
oei, ik zou het ff scherp in de gaten houden. ik denk dat je haar toch te weinig voeding geeft nu ze helemaal droog is na een lange nacht. is ze niet suf als ze wakker wordt? dat extreem veel slapen kan daarmee samen hangen en dan is het niet goed, als ze echt suf is en moeilijk wakker te krijgen bedoel ik. ik vind het te lang van 19.30 tot ruim in de volgende ochtend. want het is ook geen 5 uur/half 6 ofzo dat ze dan wakker wordt.
Ik moet wel zeggen dat ik net haar luier verschoond heb dat deze bomvol zit Verder wanneer ze wakker is is ze wel alert en vrolijk! Inderdaad scherp in de gaten houden! Moet ook erbij zeggen dat ze bijna 8 kilo weegt op dit moment het is dus een flinke dame!
Julia heeft altijd een vrijwel droge nachtluier, en vervolgens piest ze 's ochtends gerust 3 luiers vol, én een poepluier Oftewel, sommige kindjes plassen juist op andere momenten, is niet zo erg. Als ze maar wel blijft plassen over de hele dag door. En als ze het redt met 4 voedingen en ze wordt niet wakker er voor, prima toch? Lekker van genieten!
die van mij heeft het ook en altijd gehad ook die is zo diep in slaap dat plassen gewoon niet in hem op komt, de volgende twee zijn dan hier ook extra vol. ik zou me er niet druk over maken, als het echt slecht is zie je het volgens mij wel (ik had iig hier een keer roze urine, van de uraatkristallen, in een luier zitten toen meneer eens besloot om 12 uur zonder voeding te willen)
Mijn zoontje heeft vaak ook een vrijwel lege luier na de nacht. Vind 4 voedingen per dag wel een beetje aan de weinige kant. Hier ook bv, maar zat met 4 maanden aan 6 voedingen.
Ik zat met mijn zoon met 3,5 maanden ook al op 4 voedingen. Laatste voeding om 19.00 en dan sliep hij door tot de volgende ochtend. Ik zou het gewoon aankijken en als ze overdag goed blijft plassen, de ontlasting niet keihard wordt en zij gewoon alert reageert zou ik er niets mee doen. Misschien als ze straks wat ouder is kan je haar tussen door nog wat extra water te drinken geven. GRoetjes
Mijn moppie heeft 's ochtends vrijwel altijd een droge luier In het begin twijfelde ik wel eens of dat nou wel/niet erg was, maar ze is nog steeds vrolijk en haalt volle luiers later op de dag idd wel in. Al zitten ze niet meer zo vol als in het begin, maar dat kan ook komen doordat de luiers nu een stuk groter zijn! Zolang je dochtertje vrolijk is en niet suffig zou ik me niet teveel zorgen maken. En doe je dat wel, dan leg je haar gewoon een keertje extra aan