wat vind je baby leuk,wat je bij hem/haar doet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariska1976, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Mijn dochtertje van bijna 5 maanden vind het leuk,als je met haar op en neer gaat en een liedje zingt.
    En sinds vandaag ook als je(net als je met je mond windjes blaast)op haar buik blaast.Ze schaterd het uit van het lachen

2. misa

misa Niet meer actief

Kietelen bij de schoudertjes en in de zij. Wild doen (lees: nog net niet gooien). Laten schrikken (of steeds boe roepen).
    Hobbelpaardje en door de benen laten zakken.
    En ook zeker de windjes op zijn buikje!

Mooie brede lachen zijn heel gaaf, maar het schateren is helemala geweldig!

3. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn zoontje vind het geweldig als hij net uit bad komt en dan kust op zijn billen en dan zeg ik dat is mama's kontje!en dan ligt hij helemaal dubbel hij vind het ook zo leuk om de bal tegen Pepsi aan te gooien ( dat is ons hondje ) en dan rent Pepsi weg omdat hij bang is voor de bal en dan lacht hij zo hard hahaha
    Of als ik zeg mama gaat jou pakken hoor! En dan kruipt hij hard en lachend weg haha.
    Hij heb sinds gister ook ontdekt dat hij achter het gordijn kan zitten dan gaat hij verstoppertje spelen ik zeg dan waar is milano nou? En dan komt hij onder dat gordijn vandaan en dan zegt hij boe! Haha wat hij ook heel leuk vind als papa zegt pas op hoor met zijn vinger als me zoontje nu boos is gaat hij hard brabbelen en met zijn vinger zwaaien hahaha !

4. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven

wild doen is hier ook nummer 1.

schateren helemaal,zeker om de oudste dit bij papa deed en niet bij mij en nu wel

5. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Inderdaad, blazen op zijn buikje vind ie fantastisch, maar ook als hij uit bad komt heel zachtjes een beetje klopjes op z'n billetjes geven dan heeft ie echt zo'n grinnik lachje.
    En verder als je kiekeboe met 'm speelt, ik met m'n haren over z'n blote beentjes, buikje of gezichtje kriebel en vooral als je tegen 'm zingt. En als hij op ons bed ligt een beetje boven 'm gaan hangen en zingen, beetje gek doen en 'm op en neer laten veren.
    Het is zo'n vrolijk ventje, ik ontdek bijna iedere dag wel weer iets dat ie leuk vindt! :D

6. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven

Ja hier ook ontdekken we altijd weer iets wat ze leuk vindt

7. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    doekje over zn hoofd leggen: waar is Rafael..?? en dan doekje eraf halen.. ligt ie in een deuk!!

de spiegel is ook een succes, en dan steeds met zn gezichtjes dichter naar de spiegel, en er weer van weg.. en er weer naar toe.. super!

8. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Spiegel is hier ook een succes, en kiekeboe. Hoe erger hij schrikt, des te harder moet ie erom lachen <3
    En gekriebel in z'n gezicht, vooral bij de wenkbrauwen. Dan zing ik dat liedje "dit zijn m'n wangetjes, dit is mijn kin" of hoofd, schouders etc. Bij "ogen" kriebel ik bij z'n wenkbrauwen en dan moet hij keihard giechelen en met z'n ogen draaien. Hm klinkt een beetje vreemd als ik het zo zeg :D maar het is supercute.

9. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven

Ja,dat giechelen van die kindjes:Dzijn echt zo cute?
    Als mijn mieisje met haar blauwgrijze oogjes dat doet,smelt ik.........;)

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Als ze in de box ligt en ik erboven sta, en zeg: daar is jouw lieve mamamamama!!! Begint ze heeeel hard te lachen, zo lief :)
    En als ik nummers van Alice Cooper zing (wel alleen de nette liedjes), en dan wild met een hoofd begin te zwaaien ligt ze ook dubbel. Kinderliedjes vind ze momenteel niet leuk meer, heel apart.

11. susy26

susy26 Niet meer actief

kiekeboe spelen, en ook zeggen , als tie in z'n blote billetjes ligt, mama's kontje! en op z'n buikje blasen of in z'n zij, geweldig! en heen en weer schommelen, maar dan net iets wilder zeg maar haha. En ook als tie aan het kruipen is, en ik dan zeg ' moet ik jouw pakken?' dan schatert tie zo, en kruipt tie snel weg hihi

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Inderdaad lekker 'wild' doen, dus net niet gooien, ondersteboven houden etc. Haar laten 'vliegen' door haar op haar buik op mijn handen te houden en dan door het huis heen joggen :D In de spiegel laten kijken, ze is verzot op haar eigen spiegelbeeld. In de douche met de waterstraal over haar hoofdje heen gaan. Met mijn hoofd tegen haar buik aan duwen / wrijven. Héél veel kusjes geven in haar nek. Onder haar kinnetje kriebelen (ze is af en toe net een kat!)

Zo kan ik nog wel even doorgaan :D

13. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    raspberries (oftewel scheten) blazen op zijn buik.
    in zijn gezicht blazen
    boe roepen (okee meer zeggen)
    kiekeboe spelen
    lief lieveheersbeestje uit sesamstraat draaien (totdat mijn oren er van bloeden en beide ouders 's nachts over dit liedje dromen)

maar het meest van al kusjes geven dat zorgt altijd voor een lach hoe boos of verdrietig hij ook is. Hij heeft een hekel aan het aantrekken van shirts met lange mouwen, maar als ik direct na het verschijnen van zijn hand uit de mouw er een kusje op geef dan is het helemaal goed, dan gaat hij lachen

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier is vliegen (omhoog en omlaag) favoriet, kriebelen met mijn vingers op zijn rompje (schaterlachen!) en met papa de wals door de kamer doen whaha!!

Vandaag een dvd'tje gekocht van Pingu en dat vind meneer ook hylarisch!! Moet hem eens horen in dat kwartiertje tv kijken :D

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier vooral een papafan!

Als papa met hem door de kamer danst...
    Als papa boven de kinderwagen gaat hangen en pieppiep zegt...
    Als papa vliegtuigje met hem doet...

En dan echt dat schaterlachen, heerlijk!!!!!
    Ik probeer het ook weleens, maar doe vast iets niet goed, haha!

Bij mij ligt hij wel helemaal in een deuk als we wandelen en ik zing van in de maneschijn: zo doet een vogel en zo doet een VISSIIEEEEEEEE...en dan kom ik heel dichtbij (wandelwagen is hoog en naar mij toe=stokke)...
    En als hij in zijn blootje of in de luier ligt en ik kietel hem over zijn buikje en in zijn zij...

Oh ja en als hij ligt en ik pak zijn beentjes bij de knieholte en wiebel heen en weer terwijl ik een liedje zing!

Dus eigenlijk, als ik er zo over nadenk, is hij ook wel fan van mij! ;)!

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Kiekeboe is hier een hit,dat doed ie zelf ook met z'n knuffel.
    Neuzen vind ie hier geweldig,dus met zijn en onze neus tegen die van hem.Blazen op de buik.Heel hard hop paardje hop doen.
    Ook ligt ie dubbel als de hondjes aan het stoeien zijn.Het is echt een lachbekkie en zogoed als altijd vrolijk!

17. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Neuzen, op het buikje met de hand en dan zachtjes heen en weer schudden, vliegen natuurlijk, dansen, liedjes voor hem zingen, haartjes/hoofdhuid borstelen (vind hij lekker) en samen in de spiegel kijken, bij mama in de draagdoek als ik de draagdoek knoop met hem erin en een beetje spring.....genoeg eigenlijk als ik het zo schrijf :). Kiekeboe begin hij nu ook wel leuk te vinden :)

18. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Als ik net doe of ik haar voetjes opeet, met een hoop gegrom erbij gilt ze het uit van het lachen... haha zo grappig.

19. MvdW

MvdW Niet meer actief

Haha geweldig wat alle kindjes leuk vinden.

Zoë wordt regelmatig door papa in de lucht gegooid (niet heel hoog natuurlijk), dit vind ze helemaal geweldig.
    Als we nu tegen haar zeggen: ik ga je pakken, gaat ze ineens heel hard kruipen en lachen.
    Kiekeboe is ook helemaal leuk, op haar buik blazen.
    Met mijn haren wiebelen.

En ze zit nog wel eens in zo'n speelding bij papa (terwijl hij op de playstation zit) en dan sta ik op de gang en spring als een kangaroe (ja ik weet het, het ziet er niet uit :p), maar dan komt ze ook niet meer bij.
    Of als ze bij papa op schoot zit en ze houdt het stuur van de playstation vast en drukt dan op knopjes en ik bij ieder drukje op de knop een ander Toet toet geluid maak.

En ons avondritueel is: als ze in bedje ligt, ga ik op mijn knieen er naast zitten en gekke geluidjes maken, dan gilt ze erover. Dan kruip ik weer snel naar de andere kant en dan zoekt ze me nog aan de kant waar ik eerst zat hihi. Heerlijk vind ik het!

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wat een leuk topic ;) Zie het helemaal voor me al die schatterende kindjes ;)

Mijn meissie vind al de genoemde dingen ook geweldig..
    Kiekeboe... Heerlijk om haar te horen schateren nog voordat ik mijn gezicht weer laten zien..
    Blazen in haar gezichtje..
    "hansje pansje kevertje"
    Samen in de spiegel kijken

En op het moment het aller aller leukste...
    Samen dansen!

Kindermuziek niet ;) Maar bv deze gaat ze helemaal op los... Armpjes zwaaien, billen wiebelen, gillen, meezingen ;)
    YouTube - &#x202a;LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock&#x202c;&rlm;

Mijn vriend heeft hem nu op zijn telefoon staan.. als ze even niet zo vrolijk is hebben we altijd het ideale 'medicijn' bij ons haha..

Deel Deze Pagina