Armin eet vanaf het begin goed de groente, nooit problemen mee gehad. Sinds 3 dagen doet hij moeilijk daarover. Het is ook periode dat z'n 1e tandje is doorgebroken! Maar wat raar daar aan is, dat ik hem gisteren bijvoorbeeld voor het 2e keer hap met paprika aanbod en hij het weer niet wilde. Nadat hij 1 lepeltje naar binnen had ging hij met volle teug overgeven! Maar even later gaf ik hem bekende bloemkool met wortel en dat ging dan wel goed! Het gebeurde ook al 3 dgn eerder toen ik hem courgette met pasta( ook voor het eerst) gaf! Ging hij ook overgeven! Zou het te maken hebben met tandje krijgen? Herkennen jullie zoiets?
Misschien vind hij dat gewoon niet zo lekker. Dat kan ik me iig wel voorstellen, ben zelf ook niet zo dol op paprika of courgettes is best pittig voor zo'n kleintje.
dat zou ook kunnen natuurlijk maar courgette vond hij juist erg lekker! Andere keer weer proberen, kijken waar het aan ligt?!
overgeven bij tandjes kan voorkomen. dit had alicia ook en toen ik de huisarts belde zij hij dat dit vaker voorkwam dus niks om je zorgen over te maken. ze deed dit ook wel is da bij de fles zo zielig maar het hoort erbij. hopelijk komt het tandje snel door en voelt hij zich weer stukken beter