Hoi Dames, Ik heb een vraag. Zoals het onderwerp al aangeeft, mijn kleine meissie is vorige week 1 jaar geworden en sinds 5 dagen wil ze of niet inslapen ze krijst dan heel erg, klampt zich helemaal aan me vast of ze wordt s'avonds of s'nachts krijsend wakker en ook telkens als ik haar in bed wil leggen klampt ze zicht helemaal vast. Wij hebben een hele drukke maand september gehad met verjaardagen, bruiloft en feesten en ze is ook telkens meegeweest. Zou dit hieraan kunnen liggen dat ze dit nu aan het "verwerken" is of is dit is een fase op deze leeftijd. Het bed ritueel heb ik niet veranderd met wat ik hiervoor deed en toen sliep ze heel goed. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes Debbie
Ik denk dat de drukke maand wel meetelt hoor. Of misschien een sprongetje Maar het kan soms in 1 keer anders worden helaas En bij de 1 duurt het een maandje en bij de ander duurt het een half jaar voordat het weer een beetje bij het oude is. Onze dochter is nu 22 maanden, en is vanaf dat ze 13 maanden was iedere nacht wakker, en zet het dan op een huilen ze krijgt nog vaak een fles, omdat ze anders echt de hele nacht blijft huilen. En ze sliep voor die 13 maanden echt voorbeeldig door. Ik hoop voor jou dat het een korte fase is