Hoi, Eva heeft nu al een weekje griep. In het begin viel het wel mee, een heel klein beetje verhoging en wat hoesten, ze is vrijdag ook nog naar het kdv geweest en dat ging best goed, als ze maar afleiding had. Maar vanaf maandag ging het echt niet meer. Ze eet nu ook al bijna een week heel slecht, gisteren zelfs alleen maar 4 (borst)voedingen gehad, vanochtend leek ze weer heel enthousiast, maar wilde toch geen brood. Zometeen maar weer fruit proberen.... Vannacht met het hoesten moest ze ook overgeven, maar na het bed verschoond te hebben sliep ze gewoon verder, gelukkig slaapt ze verder 's nachts ook goed, overdag gaat wat minder. Verder is ze gewoon heel hangerig en huilerig, veel hoesten, snotneus, ontstoken oogjes. Alleen gisteren koorts gehad, verder alleen wat verhoging. Enige voordeel van dit alles is dat ze nu wel lekker rustig op schoot kan liggen bij een filmpje kijken (Nijntje wordt hier nu grijsgedraaid ) Ik word er zo moedeloos van, hoe lang gaat het nog duren? Er zijn vast wel meer kindjes die hetzelfde hebben (gehad). Ik ben nu zelf trouwens ook ziek, dat werkt ook niet echt mee... Vanochtend zaten we allebei te huilen, omdat Eva niet kon slapen en ik er even niet zo goed tegen kan en het zó zielig vind. Nu ligt ze weer in bed maar ik denk niet dat het gaat lukken . groetjes, Snoopy
Hoi Snoopy, Sofie heeft laatst ook griep gehad. Maar het was meer buikgriep. Constant aan de diarree en ze wilde ook niks eten. Was toen ook op het CB 50 gram afgevallen in een maand tijd. Het heeft denk ik dik 2 weken geduurd. Daarna begon ze heel langzaam weer te eten. Dus misschien nog een weekje geduld?
arme jij Wij zijn net ook alle 3 ziek geweest, wat een drama! Hoop voor je dat jullie snel opknappen!