Wie geven er allemaal nog meer een flesje melk voor het slapen gaan rond de leeftijd van een jaar? Sofie krijgt nu ongeveer 100 cc halfvolle melk voor het slapen gaan. Beetje warm. In een flesje. Lekker tegen mama aan. Maar het CB begint hiervan te stijgeren als ik dat vertel
Ach, laat ze lekker stijgeren, ze kunnen hier hoog en laag springen, Sharon krijgt nog lekker haar avondflesje hoor, zolang ze het nog wilt, prima toch? En daarnaast, een knuffelmomentje met papa of mama is toch ook lekker?
C krijgt het ook nog steeds. Gewoon even lekker de dag afronden. Hij is vaak ook nog tot 8 uur op. Dus dan heeft hij na het avondeten ook nog wel een gaatje.
Mijn zoontje kreeg ook nog een avondflesje op die leeftijd. Toen hij een maand of 15 was ging die eraf.
Cb moet de mond houden. Lena kwam een tijdje terug ook opeens om eten om 4 uur in de nacht, en meteen overstuur. Ze zal gewoon honger hebben gehad. Dat mens zat te vertellen dat ze dat echt af moest leren, hoor! Ja, hoe... Een kind met honger een uur laten krijsen, briljant plan! Nu slaapt ze weer door. Tja ik had haar ook lekker uren kunnen laten janken he, ten koste van mijn, mijn mans en Lena´s nachtrust... zucht... Lena wil nu opeens weer lekker als babietje lekker bij papa liggen en melk drinken, das er echt een tijd af geweest. Al wil ze dat als ze twee is. Lekker. Boeiend. Als ze er behoefte aan heeft, komt dat toch wel ergens vandaan... waarom zou je het niet doen! Salapio, ze hebben Lena Die Leiden des jungen Werthers aangeraden ipv Lof der Zotheid op het cb, denk je dat ze een groeiachterstand heeft :-s
Ook hier nog de avondfles hoor. Ze gaan eigenlijk altijd helemaal leeg dus hij zal er wel degelijk behoefte aan hebben dus dan krijgt hij die gewoon nog. Daarna idd lekker de tandjes poetsen en naar bed
lekker laten stijgeren het cb. hier krijgt ze ook nog steeds een flesje voor ze gaat slapen hoor, heb het cb er niet over gehoort en al zouden ze er wat van zeggen hebben ze pech gehad ze geven bij mij altijd aan dat hetgeen zij zeggen maar een richtlijn is maar dat ik het zelf gewoon moet invullen, dus gelukkig geen gezeur of wat dan ook van het cb, dus gewoon lekker geven zolang de kleine het nog wil.