Mn meisie moest vandaag voor de 2e inenting. En er waren 2 andere meisies daar van ongeveer haar leeftijd. Is ook niet gek met die explosie van geboortes hier. En dan nog bijna allemaal meiden ook! Wendy keek dr ogen uit naar n ander meisje die nogal verdriet had omdat ze net ook ingeent was.. ze lag lekker te drinken in dr mooie wikkel doek met naam erop. De arts gaf de moeder nog wat info over fles in combi met borstvoeding en toen was ik. Alles ging prima en mn meisje hoefde maar heel even te huilen. Flinke meid. Wij alles afgerond, nieuwe afspraak en we konden weer naar huis. Wendy viel al meteen in slaap in de wagen en ik dacht dan ren ik nog even langs wat winkels en dan snel naar huis. Zo gezegd zo gedaan. Kom ik thuis en wil mn man op msn vertellen hoeveel onze meid weer aangekomen is dus pak het boekje er even bij.... Huh denk ik...hoezo nou zo en zoveel flesvoeding...ik zeg nog ik geef volledig borstvoeding! En toen dacht ik aan dat andere meisje...nee toch... Kijk snel op de achterkant van het boekje om te zien of ik wel MIJN boekje heb. Feline....hmm nee das niet van mij... verdorie Dus ik denk nah dan bel ik maar ff op. Heb ik alleen een algemeen info nr (a 7,5 cent per minuut) van de ggz in amsterdam...grmz Dus die gebeld. Na een onzin praatje van de computer door verbonden en weer door verbonden met weer n andere mevrouw en die verteld me dat ik het CB hier niet zelf kan bellen. Moet ik wachten tot zij mij weer bellen....gedoe allemaal. En ik dacht nog wel een rustig dagje te hebben waarop mn meisie alleen maar zou slapen...net zoals de vorige keer.
Kun je er niet gewoon even langslopen/fietsen? Als ze zien dat jij het verkeerde boekje hebt kunnen ze zelf vast wel contact opnemen met de andere mamma, en de fout rechtzetten!
Dat boekje heb je verder toch niet nodig? Ik zou het gewoon op gaan halen als je er binnenkort langskomt, of gewoon daar laten liggen voor de voglende keer. Ik ben juist altijd bang dat ik 'm vergeet mee te nemen (en dat moet wel want de vaccinatie papieren zitten erin).
Hebben wij ook gehad vorige keer, Frits bleek ineens 2 kg lichter en een meisje Gelukkig waren wij nog bij het CB , dus kon de fout snel worden recht gezet, maar ze hadden dus ook de gegevens verkeerd opgeschreven.... Ach waar mensen zijn worden fouten gemaakt, maar het is niet fijn... Wel raar dat je zo slecht contact kan hebben met het CB!
Nou mn meisie was dus net ingeent dus ik ga dan niet haar weer helemaal inpakken en daar heen. Ondertussen hebben ze ook nog steeds niet gebeld :S En ik heb idd ook dat boekje niet nodig (feitelijk heel t CB niet nodig buiten de inentingen) maar bij de andere moeder hebben ze adviezen gezet over de combi borst en fles voeding. Lijkt me voor haar dus wel vervelend. Erg fijn weer dat ik dan de moeite neem te bellen en zij schijnbaar niet zon haast hebben (en idd zo lekker berijkbaar zijn)
Hm hier als je belt.. kun je kiezen voor wijkverpleegkundige dan krijg je iemand van het cb aan de lijn
Heb ik ook gehad zoiets alleen dat ik mijn boekje daar had laten liggen... Heb ik ook allerlei nummers moeten bellen en toen bleek dat het overkoepelende orgaan het cb alleen kan bereiken..toen ben ik er maar langs gegaan....
Wat een vreemde bereikbaarheid voor een consultatiebureau. Het CB hier kan ik dagelijks bereiken van 8.00uur tot 17.00uur. Soms is het wel druk met spreekuur, maar dan wordt je altijd teruggebeld dezelfde dag. Heb je inmiddels al contact gehad? Staan er geen adresgegevens in het groeiboekje van dat andere kindje? Ik heb alle gegevens erin staan en ook telefoonnummers. Succes