Grote Verzorgingstas voor twee kinderen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lieslie, 10 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    weet iemand een merk Verzorgingstas die groot genoeg is om spullen voor twee kinderen mee te nemen??

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik had bij de oudste twee een soort van model weekendtas. Was wel een verzorgingstas. Want er zat een matje in. Volgens mij heb ik die toen op de negen maanden beurs gekocht. Maar van wat voor merk hij was weet ik echt niet meer.....
    Je kunt natuurlijk elke grotere tas er voor gebruiken. Je hebt misschien al een kleinere tas? Dan kun je het matje ed. daaruit gebruiken.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn luiertas van Lief! was altijd groot genoeg voor spulletjes voor twee kinderen.

Lieslie vindt dit leuk.
  4. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wij hebben een tas van Lassig (multi pocket bag dacht ik)
    Gekocht bij komst van de tweede, en nu bij nummer 4 hebben we er nog steeds veel plezier van!
    Ik kan er voor alle kinderen de spullen in kwijt (extra onderbroekje, luiers etc) en na 3,5 jaar intensief gebruik is hij nog steeds mooi!

Lieslie vindt dit leuk.
  5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik gebruik gewoon mijn eigen tas, voor vier kinderen past dat prima. Momenteel is dat deze tas. Ik vind luiertassen echt afzichtelijk. Maar neem aan dat in elke luiertas de spullen voor twee kinderen passen hoor.

Bekijk bijlage 540107

6. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ik heb een grote zwarte van prenatal. Hij is echt groot. Kan voor de tweeling en baby in doen. Ik heb dan voor elk een schone set kleding, elk kind twee luiers. Een pak doekjes, zakjes voor vieze dingen. En dan als ik ergens moet eten dan Mn broodtrommel. Uiteraard ook dingen als telefoon en portemonnee en sleutels. Hij is denk ik uit 2015. Weet niet of ze er nog zijn hoor.

Lieslie vindt dit leuk.
  7. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Leuke tas!

Nou ik heb een luiertas bij mijn wagen en ik vind het iedere keer weer tegenvallen wat daar in kan.
    Het is een rechthoekige tas met een losse flap erover.
    Een stapeltje luiers, billendoekjes, schone setje kleding, een beker, wat eten en hij is propvol.
    Geen fijne tas. Daar zou ik echt niet voor twee kinderen de spullen in kunnen doen.

8. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Ja die heb ik dus nog van mijn oudste en het valt inderdaad tegen.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Ik heb net een nieuwe, van oilily. Is groter dan ik dacht.

Bijgevoegde bestanden:

10. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik heb ook zo'n rechthoekige luiertas. Toen ik van 1 naar 2 kinderen ging, heb ik zo'n matje/luier/doekjes tasje ineen erbij gekocht. Het scheelt heel veel dat de verschoonspullen apart kunnen. Er zit een touwtje aan dat ik aan de buitenkant van de luiertas kan vastmaken, zodat alles in 1 keer mee kan.
    En als ik even snel een boodschap ga doen, gaat alleen het luiertasje mee:thumup:

Deel Deze Pagina