mijn dochtertje van 1 jaar en 7 maanden is net heel hard vol op haar achterhoofd gevallen ze huilde wel even maar wer vrij snel meteen stil en wat bleekjes nu ligt ze op bed maar kan ik ze gewoon laten slapen of moet ik extra ergens op letten? alvast bedankt!
Dat is naar zo'n smak. Maar dat ze heeft gehuild is al een goed teken. (als ze niet huilen of opstaan, dan gewoon laten liggen en dokter/ambu bellen!) Ze zou een hersenschudding kunnen hebben. En dan is het belangrijk dat ze goed wakker wordt. Het wekadvies is elke 2 uur wakker maken, en ook opletten dat ze echt goed wakker wordt.. En ze zou wel eens misselijk kunnen worden. Misschien kun je voor de zekerheid de huisartsenpost even bellen voor advies?
Eva is van 8 maanden tot nu zo'n 8 keer hard op haar achterhoofd gevallen. De laatste keer was gister. Ik heb me nooit druk gemaakt, maar ze ging ook gewoon na flink huilen weer haar gang en ik merkte niets anders aan haar. Op het kdv vrijdag was ze ook gevallen en toen hebben ze het gekoeld, maar verder ook niets aan de hand. Ik zou haar gewoon goed in de gaten houden en niet langer dan 2-3 uur laten slapen nu (maar dat zal ze sowieso niet doen denk ik). Als je haar anders vindt dan anders zou ik de huisartsenpost bellen.
wilde even laten weten dat ze na 2 uur slapen wakker werd en ze niks heeft laten merken om ons zorgen te maken!