1 jaar en opeens minder gaan eten

Discussion in 'Voeding' started by littlemama, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. littlemama

littlemama Actief lid

Oct 28, 2008
    141
    0
    0
    nu iris 1 is gaat ze opeens minder eten vooral s avonds nu ben ik bang dat ze te weinig eten binnen krijgt want ze blijft maar op het zelfde gewicht schommelen wie heeft hier ervaring in ?

haar schema is :
    8.00 1 boterham en een beker sap
    1200 1 boterham een banaan en wat sap
    1530 tussendoortje (stukje worst /ontbijtkoek ,1,5 eierkoek /stukje sultana ) met sap
    17.15/17.30 avondeten .

als ik haar meer tussendoortjes geef of dergelijke dan eet ze in de avond helemaal niet .

2. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

Aug 24, 2008
    553
    1
    18
    Mijn zoontje eet best veel. In overleg met het cb krijgt hij (als we iets eten wat hij niet eet) sinds een paar weken 12 maanden potjes, hij had niet genoeg aan die van 8 maanden. Ze waarschuwde me wel dat ik niet moest schrikken als hij rond zijn eerste verjaardag minder gaat eten. Dit schijnt heel normaal te zijn, omdat ze rond die leeftijd minder gaan groeien. Ik hoefte me niet druk te maken zei ze.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

3. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter eet sinds kort ook minder, dus het zal best eens aan de leeftijd kunnen liggen idd.

4. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

Sep 10, 2008
    1,236
    0
    0
    Denk echt dat het een periode is hoor, kleine van mij eet ook nu savonds een stuk minder en de rest gaat gelukkig wel allemaal goed, zal heus wel goed komen :)

Share This Page