Hallo, Misschien is hier al een onderwerp over, dan krijg ik krijg de link Maar hebben jullie je kindjes met 1 jaar ook een taart gegeven? Ik bedoel die ze dan zelf mogen opeten. Niet een taart uit de winkel (met alle suiker en zout) maar eentje die zelf gemaakt is. Ik ben namelijk opzoek naar een recept wat kindvriendelijk is voor een kindje dat 1 jaar word. Heeft iemand een recept voor mij? Bedankt
Er is een forum De Leukste Taarten Maak Je Zelf! ofzo boordevol recepten. Maar waarom niet een echte taart kopen bakken en een "mep" taartje van cake met slagroom er overheen. De meeste kleintjes lusten t niet. En je kunt lekker los gaan met sprinkels enzo Een suiker vetvrije taart is niet bepaald lekker ...
Ze had een miniversie van haar taart. Was met marzepein.. Ze heeft er lekker in zitten wroeten en meppen en ook een paar hapjes gehad. Normaal krijgt ze t niet, maar voor haar eerste verjaardag hoefde t voor mij niet allemaal zo enorm verantwoord te zijn en mocht ze best snoepen van haar taartje. Daarna goed haar tandjes gepoetst voor ze op bed ging, klaar
Fondant vind ik veel te heftig. En eerlijk gezegd zelf ook niet lekker. Een donnotje kwarktaart? Geen idee hoe ik dat maak. Heb je een recept? Het gaat om een stuk of 10 kindje tussen de 10 mnd en 1,5 jaar. Dus er zal een taart voor de volwassenen zijn en een kindertaart of iets dergelijk