1 jaar geleden en dan....

Discussion in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' started by vlindermoeder, Mar 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    2,595
    1,051
    113
    Hier
    19 maart is het een jaar geleden dat we onze zoon naar een zwangerschap van 24 weken hebben verloren.
    ik vroeg me af wat jullie hebben gedaan op die dag en de jaren daarop?

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Een beetje verbaasd zie ik dat nog niemand gereageerd heeft. Voor ons is het pas 5 weken geleden dus ik kan je helaas niet helpen.
    Hopelijk heb je inmiddels een idee wat je wilt gaan doen want 19 maart is al over een paar dagen. Sterkte, ik zal die dag aan je denken!!!!

3. Wij zijn ook ons zoontje verloren met 24 weken,afgelopen december was het 3 jaar geleden.

Het eerste jaar hebben we een helium ballon los gelaten met zijn 2-tjes.Familie die er behoefte aan hadden zijn op visite geweest.

Tweede jaar hebben we al onze vrienden en familie(lees mensen die er echt voor ons waren-en zijn)uitgenodigd.
    Had een taart bij de hema besteld met een plaatje van een vlinder en Djordy* zijn naam erop.
    Toen het buiten donker was hebben we met heel de groep 2 vuurballonnen losgelaten,dit vond ik een zeer speciaal en mooi moment.

Derde jaar weer alles gepland net zoals het tweede jaar alleen werden we in de ochtend gebeld dat mijn schoonvader een hartstilstand had gehad en in het ziekenhuis lag.Hebben toen heel de middag en avond in het ziekenhuis doorgebracht en dus iedereen afgebeld.

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Voor ons is het nu ongeveer een half jaar geleden.
    Het is wel erg dubbel als het een jaar geleden is want dan ben ik uitgerekend van ons 3e wondertje.
    Heb dus geen idee hoe we die dag gaan invullen maar ik wil er zeker bij stil staan.

5. vlindermoeder

Mar 30, 2009
    2,595
    1,051
    113
    Hier
    hey vlindertje: mooi hoe jij het hebt gedaan hoor. mijn vriend en ik willen waarschijnlijk alleen zijn. woensdag komen mijn ouders wel en denk dat ik dan ook een taartje koop, want ze komen dan toch voor zijn verjaardag.
    misschien als het mooi weer is willen we ook naar de dierentuin in emme gaan, want daar schijnen ze een hele mooie vlindertuin te hebben. is er iemand die daar wel eens geweest is.

groetjes

6. vlindermoeder

Mar 30, 2009
    2,595
    1,051
    113
    Hier
    rodelief: dat is zeker dubbel. waar is jullie vorige kindje aan overleden? en hoe beleef je nu je zwangerschap.

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Vlindermoeder: Ik bleek toen inverwachting te zijn van een tweeling wat ik niet wist. Alleen het "andere" kindje heeft zich nooit goed ontwikkeld. Het had geen hoofdje en ook geen hartje.
    Mijn zoontje is overleden door een navelstreng omstrengeling van dat andere kindje.
    Hij was kerngezond.

Ik beleef deze zwangerschap best dubbel maar ook wel erg goed. Kans op herhaling is erg klein. En uit meerdere echo`s is gebleken dat er deze keer echt maar eentje zit. Dus ben wat dat betreft niet bang dat het weer mis gaat, maar het voelt gewoon tja hoe moet ik het zeggen. Zo dubel.
    Zie dat jij ook weer inverwachting bent. Gefeliciteerd!!
    Kun je wel een beetje genieten??

8. vlindermoeder

Mar 30, 2009
    2,595
    1,051
    113
    Hier
    oohh wel fijn dat het niet iets is met kans op herhaling.
    ik ben idd ook weer zwanger. het is alleen allemaal zo onwerkelijk nog. 25 maart krijgen we de eerste echo en denk dat ik het me dan wel meer ga beseffen.
    het is alleen zo dubbel nu. aan de ene kant super blij dat ik weer inverwachting ben, maar aan de andere kant emo om mijn andere kind. en dat word natuurlijk ook nog eens versterkt door de zwangerschaps hormonen.

9. Piekie81

Piekie81 Actief lid

Nov 18, 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey, ik wil je heel veel sterkte wensen.
    De vlindertuin in de dierentuin van Emmen is echt super! Er zijn daar echt veel vlinders! Houd er alleen wel rekening mee dat je fototoestel mogelijk erg lang moet aclimatiseren mocht je binnen foto's willen maken (hangt ook erg van de buitentemperatuur af).

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    VLindermoeder, wat een mooi kado hebben jullie van jullie overleden zoontje gekregen!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag. Vandaag zal alles anders zijn.
    Dikke kus!!

Share This Page