Ik wil morgen lekker gaan sleeen met mijn dochtertje. Nu vraag ik me af welke laarsjes ik haar dan het beste aan kan doen. Want ze heeft hele mooie laarsjes maar die zijn qua uiterlijk niet sneeuwbestendig.. Misschien wel warm genoeg voor de sneeuw. Kunnen bijvoorbeeld ook regenlaarsjes van Bergstein in de sneeuw? Met een maillot en daarover nog warme sokjes?
Ik zou geen regenlaarsjes aan doen in de sneeuw dat is helemaal niet warm. Dan zou ik eerder gewone laarsjes doen. Regenlaarzen hebben vaak een dunne zool..
Regenlaarsjes zijn denk ik wel koud. Ik heb hier sinds vorig jaar snowboots. Hier toevallig net via internet besteld en ze gisteren binnen gekregen dus die konden vandaag mooi aan. Scapino heeft 21% korting en je hebt ze daar al vanaf 8 euro.
Ze hebben nu ook bij de Aldi onwijs mooie snowboots! Maar je moet wel snel zijn, want die zijn binnen no time uitverkocht....
Heb je ook snowboots in een kleine maat? Mijn zoontje heeft maat 19. We waren vandaag bij intratuin en daar hadden ze er toevallig ook, maar die begonnen bij maat 23...