Komt onze straat in beeld met koffietijd. Zo grappig omdat eens te bekijken. Ik kijk nooit koffietijd en nu zat ik even te zappen voor ik de tv uitzetten en komt het verhaal van Zoe voorbij. Kon zo mooi de straat en ons huis even bekijken en ook onze auto zag je ver weg staan. Is wel eens erg leuk omdat te zien, de reden waarom is verdrietig, maar ik vrees dat ze hun hondje niet terug gaan vinden.
Haha ja dat ik had ik vorige week met een dubbeltje op zijn kant, zie ik zo ineens dat het in Meppel is.. best een raar gezicht als je dingen die je herkend ineens op tv ziet haha
ja inderdaad, zit later wel op de bank te bedenken waarom heb ik dit berichtje geplaats?? slaat eigenlijk nergens op, maar vond het wel grappig en had het niet verwacht dat ons straatje zo in beeld zo komen.
Grappig toch (niet van dat hondje natuurlijk) Laatst kwam onze slager in beeld, ook leuk, hij begon enthousiast te vertellen toen wij hem erop aanspraken.
Dat is altijd leuk om te zien toch? Ik heb het eens gehad dat we naar zo'n dokters programma zaten te kijken dat ze bij mensen op huisbezoek gingen en opeens doet mijn opa de deur open en ligt mijn oma in haar onderbroek op bed te vertellen waar het zeer doet. Dat was ook echt bizar.
ja raar is dat! ik had t laatst dat ik rick Brandsteder met de vriendenloterij op tv zag, liep hij ineens langs mijn huis!!!!!! helaas erlangs, mijn buurvrouw had een smak geld gewonnen. maar ik wist van niks. echt raar!
Had ik een tijdje terug ook met ontvoerd; hoe is het nu met? Mensen wonen bij ons aan de overkant, wist ik niet maar ze waren toen bij ons in de straat aan het filmen en wel grappig om dat terug te zien.
Paar mnd terug zag ik mezelf voorbij lopen samen met vriend en zoontje in buggy bij je zal 't maar hebben. Wist ineens weer dat we toen opnames voor dat programma hadden gezien. Liep Valerio voorbij samen met een jongen.