Ben je aan het zappen....

Discussie in 'De lounge' gestart door oxbow, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Komt onze straat in beeld met koffietijd.
    Zo grappig omdat eens te bekijken.

Ik kijk nooit koffietijd en nu zat ik even te zappen voor ik de tv uitzetten en komt het verhaal van Zoe voorbij.

Kon zo mooi de straat en ons huis even bekijken en ook onze auto zag je ver weg staan.

Is wel eens erg leuk omdat te zien, de reden waarom is verdrietig, maar ik vrees dat ze hun hondje niet terug gaan vinden.

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Haha ja dat ik had ik vorige week met een dubbeltje op zijn kant, zie ik zo ineens dat het in Meppel is.. best een raar gezicht als je dingen die je herkend ineens op tv ziet haha :p

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

ja inderdaad, zit later wel op de bank te bedenken waarom heb ik dit berichtje geplaats?? slaat eigenlijk nergens op, maar vond het wel grappig en had het niet verwacht dat ons straatje zo in beeld zo komen.

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Grappig toch :) (niet van dat hondje natuurlijk)

Laatst kwam onze slager in beeld, ook leuk, hij begon enthousiast te vertellen toen wij hem erop aanspraken.

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat is altijd leuk om te zien toch?

Ik heb het eens gehad dat we naar zo'n dokters programma zaten te kijken dat ze bij mensen op huisbezoek gingen en opeens doet mijn opa de deur open en ligt mijn oma in haar onderbroek op bed te vertellen waar het zeer doet. Dat was ook echt bizar.

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ja raar is dat! ik had t laatst dat ik rick Brandsteder met de vriendenloterij op tv zag, liep hij ineens langs mijn huis!!!!!!
    helaas erlangs, mijn buurvrouw had een smak geld gewonnen.
    maar ik wist van niks. echt raar!

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Had ik een tijdje terug ook met ontvoerd; hoe is het nu met? Mensen wonen bij ons aan de overkant, wist ik niet maar ze waren toen bij ons in de straat aan het filmen en wel grappig om dat terug te zien:p.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Paar mnd terug zag ik mezelf voorbij lopen samen met vriend en zoontje in buggy bij je zal 't maar hebben.

Wist ineens weer dat we toen opnames voor dat programma hadden gezien. Liep Valerio voorbij samen met een jongen.

Deel Deze Pagina