Dag dames, Ik zie regelmatig vragen voorbij komen over vruchtbaar slijm. Op Google zijn hier weinig voorbeelden van te vinden, logisch natuurlijk, niet iedereen zet vrolijk zijn slijm op de foto! Maar uit ervaring weet ik dat het prettig kan zijn om bij de ervaringen ook een beeld te zien. Is hier behoefte aan? Zo ja dan zal ik aftrappen met foto's van mijn vruchtbaar slijm. Zo hoop ik andere meiden te helpen. En wie weet zijn er meer dames die bereid zijn hun "goedje" op de foto te zetten.
What cervical mucus looks like through your cycle | Photos - Photo Gallery | BabyCenter Hier staan er enkele foto's Dan hoef je zelf geen te nemen hihi
Thanks! Ik had nog helemaal niet stil gestaan bij de engelse benaming van het slijm. Als ik nu cervical mucus in tik op google krijg ik ook betere plaatjes te zien(alhoewel ik sommige liever niet had gezien haha, zitten soms best onsmakelijke tussen). Dus voor iedereen die benieuwd is naar voorbeelden van vruchtbaar slijm moet eens in het engels googlen!
Age 25 - Entire Cycle | Beautiful Cervix Project Niet kijken als je zo moet gaan eten Maar op deze site staan fotoreportages van iemands baarmoedermond gedurende de hele cyclus. Best interessant maar niet echt smakelijk om naar te kijken
Mijn slijm heb ik nooit op die manier draden mee kunnen trekken en ik hield het ook bij om mijn vruchtbare dagen te kunnen vinden.
Heel interessant wel! Maar het slijm hoeft natuurlijk niet altijd naar buiten te komen toch? De ene keer heb ik het wel en de andere keer weer wat minder.
Dit is echt gaaf om te zien! Ik ben analist pathologie, dus ik vind vieze organenplaatjes erg interessant
Duidelijke fotoreportage en maakt goed inzichtelijk hoe een cyclus werkt. Ik wil overigens een tip aan dames geven die wellicht last hebben van bacteriële vaginose (Gardnerella). Dit is een disbalans in de bacteriële cultuur in de vagina als gevolg van een verstoorde zuurgraad door bijvoorbeeld wassen met zeep of gebruik van antibiotica. Hier heb ik ook even last van gehad en veel vrouwen hebben hier geregeld last van. In principe zeggen artsen dat het niet noodzakelijk is dit te behandelen tenzij je klachten ervaart. Maar door de bacterie had ik geen vruchtbaar slijm. Althans, mijn afscheiding was anders, meer kwark actig zeg maar. En hierdoor zwemmen zaadcellen minder goed! Ik liet het behandelen en het kwam steeds terug en toen stond ik erop dat mijn vriend ook een kuur kreeg, terwijl in de meeste onderzoeken staat genoemd dat dit niet nodig is. Hierna pas kwam het echter niet meer terug en heb ik weer duidelijk vruchtbaar slijm. Ik heb ook sites gevonden waar bacteriële vaginose in verband wordt gebracht met miskramen en vroeggeboortes, dus echt, sta erop dat het wordt behandeld. En ook de partner.