Ik maak wel eens pasta, fucelli met gehakt, ui, paprika en een potje saus er doorheen. Als ik wat over heb, eet ik dat de volgende dag, en warm ik het op in de magnetron. Maar dan is de pasta niet meer zo lekker sappig. Het is net of de saus een beetje is uitgedroog of ingetrokken in de fuselli. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen.
Geen tip voor sappigere pasta,maar ik vind de pasta de dag erna eigenlijk lekkerder. Ik bak het wel op in de wok met boter,uit de magnetron vind ik het dan weer minder lekker.
Ik doe er ook altijd water bij, maar het smaakt dan nog niet zo lekker als op de dag dat het gemaakt is. Opbakken heb ik nog nooit geprobeerd.
het op bakken is echt een aanrader lekker met een beetje boter of olie en heerlijk opbakken jammie daar vreet je je vingers bij op geloof me
Ik doe nooit de saus over de pasta in de pan. Pas op het bord. Je kunt dan gewoon de volgende dag verse pasta koken en de saus in de pan op een laag vuur (of magnetron) opwarmen.
zo doe ik het ook altijd, een beetje olijfolie wil ook wel helpen. Als je het met water doet dan krijg je een waterige smaak ipv een volle saus smaak
Wij bakken het hier op met olijfolie of doen de pasta en saus apart. Maar meestal blijft er hier niet veel over om de volgende dag op te eten!
Ik mis hier wel 1 ding wat erg belangrijk is ! De deksel op de pan! Beetje water erbij en op het fornuis warm maken