kokhalzen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mamzie, Jun 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik doet de laatste weken telkens kokhalzen. Gewoon uit het niets. Hij proeft dan niks smerigs ofzo.
    Hij doet dit meerdere keren op een dag en hij blijft er dan mee doorgaan totdat we hem afleiden met iets.

kan er maar niet achter komen waarom ie dit doet
    heeft iemand een idee?

2. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399
    0
    0
    dat doet mijn dohter ook al de laatste paar dagen!
    dan gaat ze opeens uit het niets kokhalzen.

ik heb het gevoel dat ze het doet om aandacht te vragen. in het begin schrok ik er namelijk van .. maar als ik er geen aandacht aan besteed of haar afleid dan stopt ze ermee.

3. Meerkat

Meerkat Actief lid

Jun 1, 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Hier ook al maanden op en af veel kokhalzen, in ons geval heeft het te maken met verkoudheid en slijm dat achter in de keel zit. In plaats van de keel te schrapen zoals wij doen, gaat ze kokhalzen om het los te laten komen. Daarnaast heeft ze ook last van reflux, dus soms komt er ook wat mee omhoog. Heel fijn!?

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    geloof niet dat het aandacht vragen is. Want hij doet het ook als we er niet bij zijn. En hij lijkt het kokhalzen ook echt heel vervelend te vinden want de tranen staan hem dan in zijn ogen :(
    En als we er niets aan doen dan blijft ie gewoon doorgaan met kokhalzen totdat ie overgeeft.

Hij is niet echt verkouden. Wel af en toe niezen. Maar geen gesnotter ofzo.
    Maar het lijkt idd wel alsof er iets achter in zijn keel zit dan als ie kokhalst.
    Hoelang duurde het bij jouw kindje totdat het over was?

5. Meerkat

Meerkat Actief lid

Jun 1, 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Ahhh... zielig he! Bij ons meissie gaat het meestal pas echt weg als het slijm (de verkoudheid) weg is. Misschien even op het CB of bij HA navragen wat het kan zijn. Misschien een beginnende verkoudheid?

Share This Page