Hoi Mijn zoon is ruim 3 maanden. En sinds een tijd drinkt hij in de namiddag altijd en valt sel in slaap. Heeft dan net 2'5 uur geslapen of meer. Geeft dan zelf ook goed aan genoeg te hebben maar na een half uur alweer honger. Krijgt dan wel ooit nog een fles als ik bijv weg moet editing zo dan nog 150 ml. Als ik rond dit tijdstip kolf krijg ik met moeite 50 ml eruit. Ik heb het idee dat ik dus in de avond weinig heb. Als ik thuis ben dan laat ik hem ook gewoon drinken maar ooit na 1,5 uur heeft hij nog niet genoeg en dan geven we toch nog wat uit een flesje. Wat kunnen we hier het beste aan doen. Ik doe ook af en toe wat kunstvoeding erbij m beetje op te bouwen voor als ik moet werken. We hebben nu Friso? Maar heeft hij ooit kast van kraampjes? Welke kunnen we beter geven? Alvast bedankt
Hoi. Het is mij niet geheel duidelijk wat precies je vraag is. Maar dat je 's avonds minder melk heb ik normaal en ook dat je kindje daardoor vaker wilt drinken. Wil je voldoende afgekolfde moedermelk hebben op voorraad? Kolf dan na de ochtend voeding na, dan heb je de meeste melk. Kindjes krijgen van kunstvoeding meestal meer last van darmkrampjes, omdat het zwaarder valt dan moedermelk. Welk merk je neemt is je eigen keuze. Welke in nederland verkocht worden zijn allemaal prima. Groetjes Saskia