Hoi meiden, 23 okt had ik een curretage. Na 14 dagen is het bruinverlies bijna helemaal over. Daarstraks was ik opeens zonder reden heel emotioneel, ook heb ik wat lichtje buikpijn en wat meer doorzichtig slijmverlies. ik besloot een ovulatietest te doen, de streep was nog licht maar ik had vroeger ook tests waar geen streep te zien was. Kan dit betekenen dat mijn eisprong nu al plaatsvindt? De gyn had gezegd tussen de 6 en 8 weken volgens menstruatie, dus dit zou nu wel een héél ideaal scenario zijn. of kan het? groetjes!
Het zou inderdaad kunnen, maar het kan ook zijn dat de test reageert op het laatste restje HCG. Zelf heb ik ervaring met beiden en het enige wat je kan doen is doortesten!
Ik heb 20 oktober een miskraam rond de 9de week gehad... en inderdaad van de week vruchhtbaar slijm gehad en ook weer me ei gevoeld!!!! Raar is dat.... miskraam en dan gaat je lichaam gewoon door.. alsof erniets gebeurd is!!!! (HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI TREEEEEEEEES)
Hey Babs, Fijn om horen! Had je een curretage? Inderdaad ergens is het wel fascinerend daarom dat ik het wel heel snel zou vinden. Afwachten is de boodschap. Ik moet toch een cyclus over laten gaan. En geen zin om daarvoor ovulatietests op te soeperen. Nu nog het geduld opbrengen men maandstonden af te wachten.xx