Ik kan het niet laten om dit even te showen . Dit heeft mijn dochter van 1,5 jaar vandaag gemaakt. Ik heb alleen de olifant getekend en de lijm gesmeerd. Verder echt niet geholpen! Ze is er 45 min mee bezig geweest . Elmer de olifant
Na 45 min moest ze echt naar bed dus heb ik het bijna uit haar handen moeten trekken. Tijdens het slapen heb ik het naast haar bed gezet, 'Oofant maakt, boei' (olifant gemaakt mooi) zei ze.
haha ik dacht dat je zou vertellen over afplakken van een oog Maar dit is veeeeeel knapper! Hier een jochie die t eerder op zou eten als opplakken
Het is echt heel leuk geworden, en wat knap voor een eisje van anderhalf! Een echte kunstenares. M En waar haal je die kleine papiertjes??
heel mooi gemaakt! en ook heel leuk bedacht van jou dat ze het zo kon plakken in de vorm van de olifant!
nou zeg dit vind ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg knap voor een meisje van pas 1,5 jaar oud!!! mooi zeker inlijsten
Ik heb 'm niet ingelijst maar aan opa & oma gegeven. Zij passen vandaag op en hebben het zó verdiend want ze zijn echt lief voor mijn dochter!
Wat een onwijs leuk idee en wat knap zeg! Aaron is geloof ik even oud als jouw meisje en die houdt het na een paar minuten echt voor gezien met creatief bezig zijn . Wat dat betreft echt een jongen: stoeien en met de bal spelen kan hij makkelijk een uur volhouden namelijk hahaha.
Mirell; leuk dat het je inspiratie gaf en super leuk dat je ook een foto hebt geplaatst! Mijn dochter ziet mij iedere dag 'knutselen' dat heeft er ook wel mee te maken dat ze zelf ook veel interesse heeft denk ik.