hellllpppp wie heeft de gouden tip?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shirley88, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    onze meid is 5 maand.. en als ze overdags niet goed slaapt is het snachts ook een drama.. ze word altijd elke nacht wakker eerder was het standaart om half 3 en daarna nog een paar keer.. deze nacht was het om half 1 en daarna elk uur wel zo'n beetjetot half 4 en toen was ze stil tot kwart voor 7...
    wat kan het nou zijn? ik heb haar bed al gedraaid, getemperatuurd schone luier..
    wie heeft de gouden tip?

2. adi

adi Niet meer actief

lastige fase meid!

Komen er geen tandjes door?
    Heeft ze honger/ dorst?
    Last van haar buik oid?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij doen mee, hier is het op het moment ook drama met slapen, geen honger, geen vieze luier, geen koorts dus ik vermoed doorkomende tandjes..

Tips: heel veel koffie, lucifers en proberen overdag wat slaap ik te halen :D

4. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je al het medische uit kunt sluiten, kun je misschien Kindival tabletjes proberen. Mijn zoontje werd ook iedere nacht heel vaak wakker en sinds hij dit tabletjes krijgt slaapt hij (en wij dus ook!) een heel stuk beter.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ja wij heben deze fase ook gehad.... Maar Tycho had gewoon last van de welbekende sprongen. Hier was het geen honger, geen vieze luier, geen tandjes, geen ziek zijn.

Ook hier het bedje omgekeerd en ook nog aan de andere kant van de kamer gezet, slaapzak aan, slaapzak uit, deken meer, deken minder enz enz, maar helaas dit werkte allemaal niet. Dus Tycho gaat vanaf die tijd 1 nacht naar mn schoonouders (waar hij overigens geweldig slaapt ) zodat wij (met name ik) tenminste 1 nacht goed kunnen slapen.

Nu hij kan kruipen en zich sinds deze week helemaal afmat overdag met continu te gaan staan, gaan de nachten weer super. Daarvoor was het de ene keer wel wakker worden, dan weer niet, dan weer tig keer en dan wers een enkele keer. Ow en toen hij eenmaal de speen zelf kon pakken en zichzelf daardoor ook weer in slaap kreeg, werd ik wel wakker, maar hoefde ik er dus niet meer uit. Dat scheelt ook al een hele berg!

Maar om een lang verhaal kort te maken, geen tips voor je, maar wel herkenning :) xxx

Deel Deze Pagina