1 jaar na bevalling nog niet ongesteld maar wel symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by oreke, Jan 5, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oreke

oreke Nieuw lid

Jan 5, 2023
    2
    0
    1
    Female
    Hey allemaal, sorry dat ik stoor (ben een beetje onzeker hierover maar had toch graag wat advies of een ander z'n mening eens gehoord).
    Ik ben bijna 1jaar geleden bevallen maar heb mijn menstruatie nog niet gekregen, toch heb ik dezelfde symptomen als de eerste dat ik zwanger werd (op 1symptoom na).
    Ik heb me getest en blijk daarop negatief maar ik weet ook als je te vroeg test dat het niet zichtbaar is.

Omdat ik nog niet ongesteld ben geweest weet ik dus niet wanneer ik best test, dus vroeg ik mij af of iemand een idee heeft wanneer ik dit best doe? Of doe ik het gewoon over een week weer?

2. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,477
    6,092
    113
    Female
    Het klinkt eerder alsof je cyclus nog niet op gang is? Geef je nog borstvoeding? Anders even langs de huisarts voor advies.

3. Lvs88

Lvs88 Actief lid

May 13, 2021
    475
    255
    63
    Female
    Ik zou inderdaad langs de huisarts gaan. Die kan een bloedtest doen en eventueel iets voorschrijven om je menstruatie terug op gang te laten komen.

4. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

May 30, 2022
    4,337
    4,001
    113
    Female
    Noord-Brabant
    Als je zoals jij zegt symptomen hebt van een zwangerschap zou je wel echt positief moeten testen. Dan is er namelijk voldoende HCG.
    Het klinkt inderdaad alsof je cyclus nog niet op gang is

Share This Page