Innesteling of niet? Nog kans op positief na 13 dpo en innesteling op 11dpo?

Discussion in 'Zwanger worden' started by KellyIds, Jan 4, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KellyIds

KellyIds Nieuw lid

Dec 8, 2022
    1
    0
    1
    Female
    Eergisteren op 11 DPO had ik in de late namiddag een heel klein beetje rood/lichtbruin bloedverlies op mijn vingers. Niets in mijn onderbroek. 'S Avonds op mijn tampon zo goed als niets. Nu ben ik 13 DPO en nog steeds niets van bloed meer gehad na dit even, maar ook bijna geen afscheiding meer. Deze middag met een klein plasje (niet zo dringend) Clearblue test gedaan (1- 3 minuten uitslag) en deze was negatief. Ben op mijn cyclusdag 27 (vorige keer heb ik mijn maandstonden gekregen op dag 28 en 22). Was het nu wel of niet een innestelingsbloeding? Is het echt negatief? Of had ik te weinig urine voor het testje? Of kan ik morgen of later nog positief testen? Echt geen idee... Iemand hier ook ervaringen mee? Of tips?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,657
    27,304
    113
    Female
    Ik moest stoppen met de medicatie als ik op 13 dpo een negatieve test had. De kans op een goede zwangerschap bij hele late innesteling is nihil. Als je zeker bent van je ovulatie dag, is de kans dat de test morgen positief is niet heel groot meer.

3. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Twee dagen na een vermoedelijke innesteling is het HCG nog zo laag dat ik mij afvraag of een CB test überhaupt al positief zou zijn, laatstaan met middagurine
    Ik zou even een test doen met ochtendurine.

Share This Page