Beste verloskundige, Ik heb twee vragen: 1) inmiddels ben ik bijna 9 weken moeder en ik verlies nog steeds af en toe wat bloed. het is niet echt veel (inlegkruisje is zeker voldoende), maar vraag me wel af of dit normaal is? ik heb ook veel slijmverlies trouwens. Ik geef volledige bv en heb pco, dus het zal echt niet wijzen op een naderende menstruatie. en 2) ik wil graag weer sporten/buikspiertrainingen gaan doen, maar als ik mijn buikspieren voel (liggend met kin op borst) voel ik nog wel een inkeping zo groot als een vinger. betekent dit dat mijn buikspieren nog niet voldoende hersteld zijn? of zijn je buikspieren nooit helemaal aaneengesloten en is dit normaal (en kan ik dus weer gerust gaan sporten)? Alvast bedankt!
ik bedacht me nog iets waar ik mee zit, dus nog een vraagje: hoe lang kan bandenpijn aanhouden na de bevalling? ik heb hier namelijk nog steeds soms meer soms minder last van, met name als ik uit bed kom (en lang in een houding heb gelegen). tijdens de zwangerschap heb ik het er ook veel last van gehad. het doet geen pijn, maar wil geloof ik vooral weten of het normaal is/hoort bij het ontzwangeren. bedankt!
beste verloskundigen, misschien dat mijn vraag aan jullie is ontglipt (omdat ik zelf nog een reactie had toegevoegd?). maar ik zag dat oudere vragen al wel beantwoord waren, dus ik 'up' mezelf maar even! de vragen zijn nog niet beantwoord en de situatie is nog steeds hetzelfde! bedankt