1 jaar, nu al stoppen met opvolgmelk?

Discussie in 'Voeding' gestart door Mama-in-love, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke koemelk kan je dan het beste gebruiken. Volle of half volle of magere om te beginnen

2. 2jees

2jees Niet meer actief

voor kindjes is vol het beste, ze hebben vet en bouwstoffen nodig.

3. tuc

tuc Niet meer actief

ik ben vanaf 11 maanden voorzichtig halfvolle melk bij de lunch gaan aanbieden, toen ze dat eenmaal gedronken had, moest ze de fv niet meer.

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Cb hier adviseerd halfvolle melk...

5. tuc

tuc Niet meer actief

volle producten zijn voor de kindjes eigenlijk idd het beste. Wij gaven dus wel volvette kaas en volle yoghurt, maar wel halfvolle melk omdat dat nu eenmaal in huis was en mijn man echt geen volle melk nodig heeft;)

6. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Vind het maar moeilijk allemaal. Mij adviseerde ze ook gewone melk maar als ik dat niet wou mocht ik gewoon doorgaan met de opvolgmelk.
    Hoe zijn jullie ermee begonnen? Hebben jullie gelijk 1 fles vervangen voor gewone melk? Ze zit nu nog op 3 flessen totaal.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier zat ie met 10 maanden nog maar op twee flessen en met 11 maanden wilde hij de ochtendfles niet meer, ben toen overgestapt naar een broodje met een bekertje gewone melk als ontbijt. Hier heeft ie het dus eigenlijk min of meer zelf geregeld, de overgang...

Weet niet hoe de flessen verdeeld zijn maar je zou bij de lunch een bekertje melk kunnen proberen en dan de fles weglaten of in ieder geval gaan verkleinen?!

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    ik zou gewoon een fles weglaten en die vervangen voor gewone melk. zo hebben wij het gedaan maar hij dronk de gewone melk dan ook meteen prima....

9. Venice

Venice Actief lid

15 nov 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geven jullie de gewone melk dan ook gewoon uit de fles? Hier nog aan de opvolgmelk en zit ook te denken aan overstappen, maar hij is nog erg gehecht aan z'n flesje!

Deel Deze Pagina