Dag dames, Ik ben een beetje ten einde raad... Mijn dochtertje wordt nu al 6 maanden lang wakker s'nachts, en wilt niet meer slapen. Soms is ze wel 5 uur achter elkaar wakker. We halen haar niet uit bed, we doen geen licht aan en lopen alleen even naar binnen, geven een speentje, aai over haar bol en zeg dat ze moet gaan slapen. mijn man en ik slapen inmiddels niet meer bij elkaar, zodat we om de nacht bij kunnen slapen, en dit lukt ook niet altijd, omdat ze zo hard huilt. Soms is ze ook gewoon vrolijk wakker en is ze aan het spelen en gillen. Dit moet niet veel langer gaan duren want we trekken het niet meer... Herkent iemand dit? EN heeft er nog iemand wat tips? Alles is welkom, bedankt alvast. Guusje
Wat vervelend zeg, mijn zoontje had een periode dat hij 2 uur lang op was snachts en ik vond dat al vermoeiend. Gelukkig heeft hij dat al een tijdje niet meer gehad en ik weet ook niet hoe dat is weggegaan. Maar 6 maanden is wel erg lang. Hoeveel slaapt ze overdag?
Ja ik herken het, hier hetzelfde probleem. Probeer eens het bedje op een andere plaats of kamer te zetten. Hier komt woensdag iemand kijken naar aardstralen/wateraders omdat we denken dat er eentje door dochters kamer loopt waardoor ze zo slecht slaapt..
Oh oke,wat heb je daar voor gebeld? Misschien is het ook wel goed om haar kamer te laten nakijken.. Bedje heeft al alle hoeken van haar kamer gezien...
Ze slaapt nu zo'n 3 weken nog maar 1x en dan ongeveer 2 uurtjes overdag. Haar eerder wakker maken werkt niet, dan zit ik met een overstuur kind de hele dag...
Ik heb een oproepje geplaatst hier eb gezocht via google. Wat telefoonnummers gehad mar die mensen konden niet op korte termijn. Uiteindelijk blijkt dat mijn nicht het ook kan dus die komt woensdag...
Pfff wat een drama zeg, al 6 maanden lang!! Ons zoontje heeft doet dit nu sinds ongv 2,5 week en wij zijn al helemaal kapot... Dus ik lees ook mee voor eventuele tips! Ben je al bij HA geweest? Of eventueel osteopaat? Daar lees ik ook nog wel eens goeie verhalen over. Zelf ben ik er helemaal niet bekend mee hoor....
Osteopaat wil inderdaad ook nog weleens helpen,zijn we een tijdje geweest ivm voorkeurshouding, maar die had nu weer een wachtlijst..
We hebben al een stuk of 20 behandelingen bij een Osteopaat gehad.. Geen goed reseltaat helaas... Wat wel raar is is dat ze soms (niet altijd) bij opa en oma wel goed slaapt.. Kan natuurlijk ook toeval zijn, zeker omdat het niet altijd gebeurd. Hier heeft ze ook eens in de zoveel tijd een redelijke nacht, wel wakker worden hoor, maar niet een paar uur lang. Ik heb voor maandag een afspraak gemaakt bij een kinderarts. Ik wil haar toch even na laten kijken. Gewoon om dingen uit te sluiten. Mijn vader kent een vrouw die wel eens in ons huis wilt komen kijken, om te voelen of er bepaalde stralingen zijn. Ik weet niet helemaal wat ik daar van moet geloven maar goed, niet geschoten is altijd mis....
Inderdaad... Alleen wilt die vrouw mij ook onder handen nemen...ben benieuwd..hoop niet dat ik in de lach schiet!