1 jaar oude wasmachiene nu al kapot !

Discussion in 'De lounge' started by Mila24, Sep 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben zo boos! onze 1 jaar oude wasmachiene is nu al kapot!
    Vanmiddag nog een wasje gedraaid en net was hij weer aan het draaien zie ik dat hij allemaal water lekt!
    Ik gelijk dat ding uitgedaan en het water weg laten lopen.
    Ook gelijk het filter beneden schoongemaakt (wat niet vuil was)
    Daarna geprobeerd weer te laten draaien maar nu pakt hij geen water meer en geeft een rare code (h 12)
    We hebben dus maar een jaar garantie en die is dus net een weekje verlopen, ik hoop dat we alsnog geholpen worden voor niks want een wasmachiene hoort toch wel een tijdje mee te gaan!
    Mochten er nog mensen zijn die technische ondersteuning kunnen geven hoor ik het graag ;)

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb je de gebruiksaanwijzing dan niet meer? hier staan die codes toch in? Wel balen zeg!

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Heb je toevallig een waterstop er op aangesloten?
    Wij hadden dit probleem namelijk ook, de wasmachine deed ineens niets meer. Monteur er bij geweest, en heeft de waterstop gereset en toen deed hij het weer.

Succes

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    wat is een waterstop?
    Er zit onderaan de wasmachiene een soort filter en als ik die open doe loopt daar wel al het water uit :S

Het vervelendste is dat de garantie is verlopen!
    OEIII ik baal zo ontzettend, vanmiddag deed hij het nog en nu is het kapot.

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Pfoeh dat is balen :confused:

6. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Deze moet je leeg laten lopen want dan heeft je wasmachine dat water dus niet weggepompt!

7. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Is de watertoevoer nog goed? geen knik in de slang?

8. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    oke de garantie is verstreken..
    Maarrrrr, een wasmachine hoort langer dan 1 jaar mee te gaan, dus is een fabrikant ok zeker wel langer dan een jaar aansprakelijk als de machine kapot gaat. Laat je dus niet zomaar afschepen!

9. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    dat water heb ik idd weg laten lopen net.
    er zit geen knik in de slang heb zelfs de slang er uit gehaald maar niks gevonden.
    De motor blijft ook draaien maar pakt geen water alleen aan het begin heel even en dan staat hij alleen nog te brommen :(..... maar even maandag de winkel bellen om te vragen of ik toch nog garantie krijg, hij is trouwens al een maand verlopen zie ik net.
    Ik heb er vorige maand ook een droger gekocht dus ik hoop dat ze zo lief zijn om me voor noppes te helpen anders koop ik er niks meer haha ;)

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Daar was ik idd net over aan t denken ja. De wasmachine is gemaakt om langer dan 1 jaar te werken, dus streng zijn tegen de fabrikant!

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Nee ik laat me ook zeker niet zomaar afschepen, maar ik heb toevallig een aantal weken geleden ook al een aanvaring met die man gehad omdat hij het boekje van de droger niet wilde leveren :x dus hopelijk is hij dat vergeten ;)

12. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Een waterstop is een verloop stuk die je eerst op de kraan draait en daar komt dan de slang van de wasmachine in. Mocht de kraan ooit kuren krijgen dan houd de waterstop het water tegen.
    Maar als ik het zo eens lees, vrees ik dat dat het probleem niet zal zijn.

Balen dat de garantie is verlopen zeg.

Succes

13. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Wat is het eigenlijk voor merk en type?

14. missgwen

missgwen Bekend lid

Apr 23, 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ookal is de garantie net verlopen, dan hoort het niet zo snel te gaan, voor een tijdje terug had ik dat ook met een apparaat, nog geen 2 week na de garantie is verlopen is hij stuk gegaan, en eerst wouden ze er ook niks mee doen, en heb toen ook gezegd dat ik het knap vind dat hij nu al stuk is etc en nog maar net een jaar oud en ze hebben hem netjes voor me gemaakt en de garantie met 3 maanden verlengt

15. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik had precies het zelfde, 2 maanden terug, mijn wasmachine was 6 maanden oud. pakte in begin beetje water maar dan hield het snel op. monteur bij geweest, en toen was de moterbesturing kapot.

balen dat je geen was garantie meer hebt. wel merk heb jij? ik heb bosch

16. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    mijn wasmachine is na 5 jaar kapot gegaan, vond ik ook wel snel, dat was een bauknecht. Ik heb nu een LG met een hele grote trommelinhoud, 7 kg. Echt een aanrader. Er kunnen zelfs gordijnen in en dekbedden. Ik was al mijn was in 4 wasbeurten. En hij weegt de was af ,dus kortere progamma's ,dus minder belastend voor het milieu. En er zit geen snaar in, werkt met magneten. Naja lijk wel een promo :) zo maar ben er echt heel blij mee!

17. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    ja hier dus hetzelfde, hij pakt een beetje water maar daarna spuugt hij het weer uit en blijft die motor raar zoemen.
    Ik heb een Blomberg ( vroeger was dat Brandt volgens mij) zelfde als Beko zeg maar.

18. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ja dit soort heb ik ook alleen hij weegt niet af :) als hij zou werken dan zou het idd super zijn haha!.

Ben echt beetje pissig OK het kan dat er iets aan mankeert na een tijdje maar die dingen zijn niet zo goedkoop dat het na een jaar kapot mag gaan.
    En dan moet ik wachten tot morgen voor ik de monteur kan bellen en daar kan ik al helemaal niet tegen :rolleyes: ;)

Share This Page