Totaal geen trek om te eten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Shalove, Jun 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shalove

Shalove Lid

Jun 29, 2016
    15
    1
    1
    Hallo dames

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ik heb totaal geen eetlust. Ik ben zo ontzettend misselijk en vooral in de avond kan ik geen hap door mijn keel krijgen.

Ik begin mezelf toch wel druk te maken.. ik eet zelf ook geen fruit omdat ik daar maagzuur van krijg. Ik probeer wel voldoende te drinken en neem wel mijn Davitamon vitamine in (deze maak ik fijn, kan het niet slikken.)

Het idee dat de eerste 3 maanden het belangrijkste zijn, maar ik toch niks kan eten, word ik ongerust van..

Heeft iemand hier ook last van (gehad) ?

2. Hennie36

Hennie36 Lid

Feb 21, 2015
    75
    1
    0
    Ik heb dit ook tot week 13 gehad en ben nog opgenomen geweest ivm uitdrogen!
    Ik kon tussen de middag iets warm eten zodat ik toch de belangrijkste dingen binnen kreeg.
    Vanaf 16.00 hield ik niks meer binnen ook geen drinken.
    Het was zwaar....heel veel sterkte!

3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik heb er ook last van gehad, aan m'n verloskundige gevraagd, want net zoals groente krijg ik nu nog niet makkelijk door m'n keel, fruit wel gelukkig! Maar zij zei dat het niet heel veel kwaad kan, als je indd maar je pillen blijf slikken! Ik slik ze nu ook nog steeds zodat ok toch vitamine binnen krijg;)!

4. Shalove

Shalove Lid

Jun 29, 2016
    15
    1
    1
    Goed om te horen dat het geen kwaad kan. heb ook verschrikkelijk last van maagzuur, maar goed, we krijgen er gelukkig wat moois voor terug. bedankt voor jullie bericht :)

Share This Page