Me kleine meid slaapt al 2 nachten erg slecht. Om de 2 uur is ze helemaal overstuur. Ze is dan niet te troosten. Op een gegeven moment begint ze ook te spugen ervan. Ze trekt ook aan haar oor continu en draait met haar hoofd van links naar rechts. Had gisteren om 2330 haar temp gemeten en ze heeft geen koorts. Had haar voor de zekerheid een zetpil gegeven. Misschien dat het haar oortjes zijn omdat ze vaker oorontsteking gehad heeft. Ze was toen wel snel stil. Ze heeft toen bij 3 uurtjes geslapen voordat ze weer begon. Ze viel toen ook makkelijker in slaap. We zijn van het weekend ook op vakantie geweest en gisteren ging ze naar een andere oppas met 3 honden. Ze was erg bang voor die honden. Misschien dat ze droomt. Misschien heeft iemand nog tips wat het kan zijn of wat ik kan doen of die ook zoiets heeft meegemaakt.
Mijn zoontje grijpt ook naar zijn oortjes als hij erg vermoeid is. Maar het kan zijn dat ze droomt, zeker als je zelf aangeeft dat ze bang is geweest. Voor de zekerheid wel even je huisarts bellen en de oortjes na laten kijken.
Laat voor de zekerheid de oortjes even nakijken. Anders kan het idd een sprong zijn. Of dromen. Oortjes plukken kan ook een teken van moeheid zijn, onze dochter doet dat altijd.
Er loopt nu ook allemaal groen snot uit haar neus en ze hoest erg. Dit was vannacht nog niet. Heb net ff neusspray gebruikt.
Het moet vanzelf overgaan. Dit zeiden ze voorgaande keren ook en toen ging het niet vanzelf over. Ben paar weekjes terug nog s nachts in het zhuis beland met haar vanwege oorontsteking. Moet 4 zetpillen van 120 geven en 3 keer per dag xylometazoline neusspray.