hallo meiden, zit nu al aan een cyclus van 47 dagen! ben erg onregelmatig en vind da zoooo vervelend, en dan zoveel geld uitgeven aan zwangerschapstesten, en dan nog eens tussen je oren zitten dat je toch een streep ziet! pfffffff zo vervelend allemaal! had testjes van babyboomshop en dacht toch een streepje te zien! voor zekerheid te hebben heb ik een test van clearblue gekocht en sirekt getest nega natuurlijk maar ben het nu zo moe aant worden, met die oooo zo lange cyclussen! want mijn kortste tot nu toe was 28, langste 38 en nu ..... heb gebeld naar mijn huisarts en alles uitgelegd dak nega test heb, nog geen ongi te bespeuren is en ook niet voel heeft hij besloten pilletjes voor te schrijven om mn ongi op te wekken dat we weer door kunnen! zo hebben we maar besloten de volgende cyclus met ovulatie testjes te werken! maar heb daar wel paar vraagjes over! want ik ben natuurlijk erg onregelmatig en weet nooit wanneer ik mijn ongi zou moeten krijgen he 1) wanneer moet je nu beginnen met testen, want ik ken mn cyclus niet, en ik veronderstel dat je op een bepaalde dag moet beginnen? 2) hoeveel en hoelang gebruik je dat in een cyclus? 3) en hoeveel op een dag moet je er doen? maar mijn grootste vraag is toch of er iemand in mijn situatie zit die ook enorm onregelmatig is en da ook gebruikt en welke dag jullie dan starten! ps kan mn ms ook uitblijven door geen ei te hebben gehad? liefs
Hallo, Vervelend he zon wisselende cyclus.. Heb ik helaas ook! Ik kan je vertellen hoe ik het doe, misschien heb je er wat aan? Ik gebruik goedkope dipsticks en begin rond dag 12, want je kunt al een cyclus van 26 hebben. Ben ik ieder geval altijd op tijd. Ik blijf elke dag testen, tot ik een positieve test heb. En dan nog 1 of 2 dagen langer. Dag overslaan zou ik niet doen, omdat je hem dan kunt missen. Het is wel een dure manier, want je kan dus veel moeten testen. Heb ik ook tijdens mijn cyclus van een ei op dag 36 gehad. Wordt je wel gek van, maar heb je wel zekerheid! Je kan trouwens ook geen ei hebben, maar dan krijg je op den duur toch een ongi, net als bij de pil. Nou hopelijk heb je hier iets aan en succes!