Waar heb ik tog last van

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jaimy en remco, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden mijn zoontje is nu iets ouder dan 2 maanden, en ik benhelaas nog niet op de rit. Ben nog veel moe niet lekker voelen en smiddags slapen lopen buiten geen suc6. Word beetje gek van heb erg zware zwangerschap en bevallinf achter de rug dus mischien nie gek dan ik nog niet op de rit ben, Maar ik heb me zo verheugd op die kleine man en dan is iej er dan dan is het zo normaal had verwacht lekker alles gelijk te gaan doen maar valt me allemaal zo tegen ineens. Dokter geweest ijzer goed lage bloeddruk maar heb ik altijd veder niks bijzonders. Wie herkend dit gewoon dat allemaal ineens super tegevald allemaal niet dat die kleine niet leuk is maar ja moeilijk uit te leggen> bedankt kus jaimy

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    je bent natuurlijk niet 'al' twee maanden geleden bevallen, maar 'pas' twee maanden! het is negen maanden zwanger, negen maanden ontzwangeren, is mij altijd verteld.

ik proef wel een beetje uit je verhaal dat het je zo tegenvalt: kijk je uit dat je geen post-natale depressie krijgt? ik zou er even met je huisarts een babbel over maken.

sterkte, enne... natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met je kindje!

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Het klinkt een beetje zoals ik me voelde na de bevalling van mijn zoontje 2 jaar geleden.
    Maar ik vond het niet alleen niet leuk, ik had huilbuien, was bang voor vanalles en nog wat (alleen zijn, het niet aankunnen), sliep slecht en had diep vanbinnen eigenlijk het gevoel dat ik dat kindje helemaal niet wilde.

Het klinkt bij jou niet zo erg (of je durft het niet te vertellen)
    Als je je wel zo voelt zou ik er zo snel mogenlijk werk van maken en naar je huisarts gaan.. ik heb er namelijk 2 jaar mee rondgelopen en zit nu op mijn dieptepunt.

Heel veel sterkte ermee! Geniet van je zoontje!

Deel Deze Pagina