mijn dochter is nu bijna 14 maanden en zit met jurkjes op maat 74/80 broekjes/rokjes maat 68/74 en truitjes maat 74
Oops, ik ben na de eerste pagina gestopt met lezen..... mijn jongste zit nu al veel in maat 74 en is nog geen 6 maand Ik koop dan ook niets meer zover voortijd, heb het met de oudste ook gedaan en het gevolg was dat ze telkens de verkeerde maat in het seizoen had
Hallo, Mijn dochtertje is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden maar zij zit nog maar in 68 met rokken en broeken en 74 met shirtjes. het is erg moeilijk in schatten. ze kan zomaar even stil komen te staan met de groei. Groetjes
Hier 2 mannen die bijna 1 zijn! Ze schommelen heel erg tussen 74 en 80! Ligt heel erg aan het merk...
hoihoi, onze man zit nu in maat 80/86. en het verschilt heel erg per merk, want bij het ene in maat 80 past tie niet meer, en iets anders in maat 80 is veeels te groot. ja erg moelijk vind ik, ik zou zeggen miss maat 80... en dan miss even vergelijken met maat 86? als je denkt ja die maat is wel goed..die nemen.
mijn zoontje is afgelopen woensdag 1 jaar geworden. hij zat een maand geleden nog ietsje onder de gemiddelde lijn. hij draagt 74 maar wordt vaak al wat te krap, dus zal nu gedeeltelijk overgaan op maat 80
mijn dochter is net 14 maanden en draagt in bovenkleding maat 74, ze zal over een maandje wel naar 80 gaan. jurkjes/rokjes maat 62/68 dat ligt aan het merk.