Ik heb even jullie advies nodig. Onze dochter wordt bijna 1 en we laten cupcakes voor haar maken. Nu kan ik kiezen uit de volgende vullingen. (Ik kies hier 2 van). Welke zouden jullie adviseren voor mijn dochter zelf en welke voor bezoek? (kinderen en volwassenen). Hopelijk hebben jullie ervaring met wat vooral voor kinderen het lekkerst is. aardbei bavarois framboos bavarois banaan bavarois chocolade bavarois gele room/banketbakkers room (van zo'n puddingbroodje)
Ik zou denk ik gaan voor aardbei en gele room. Ik ga zelf cupcakes proberen te maken met hulp van mijn buurvrouwtje die vaak taarten maakt en ik denk dat ik voor deze 2 vullingen ga. Gele room lust vaak iedereen wel en aarbei is lekker zoet. Oh framboos is trouwens ook erg lekker denk ik. hmm ik kan je niet echt helpen...hihi! Suc6 met het maken van je keuze.
Ik heb deze (verantwoorde) cakejes zelf gemaakt toen M één werd, ga ze nu weer maken als T 1 wordt. Ga er dit keer ook wat appel doorheen doen : 3 rijpe bananen pureren met 3 eieren tot het een schuimig mengsel is. 1 appel in kleine blokjes snijden 100 gram rozijnen 200 gram zelfrijzend bakmeel Deze 3 door bananenmengsel scheppen. Moet wel beetje luchtig blijven. In kleine cake/muffin vormpjes doen, ca 1 eetlepel van het beslag 160 graden tot ze bruin zijn.