Angst

Discussion in 'Prematuur' started by Twinkeltje, Oct 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

Jan 4, 2008
    131
    0
    0
    Hi Dames,

Ik ben inmiddels ruim 26 weken zwanger van de 2e. Onze eerste is geboren met 33 weken zwangerschap. Reden onbekend. Afgelopen weekend heb ik heel erg last gekregen van harde buiken en moest het even een weekje rustig aan doen. Nu heb ik afgelopen week ook niet gewerkt. Ik werk 24 uur verdeeld over 3 dagen.

Ik maak me zo'n zorgen en ben zo bang dat het eerder geboren wordt. Ik vind het ook zo moeilijk om een balans te vinden tussen werk, zorg voor onze dochter en prive dingen.

Iemand tips? Ik moest gewoon even mijn ei kwijt.

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hoi,

weet niet of ik tips heb, maar zou lekker eerder stoppen met werken.
    Prive-dingen: even op een laag pitje. En als mensen je toch willen zien, komen ze toch lekker naar jou? Of je gaat lekker naar een beauty-salon een massage nemen met een vriendin! Sla je 2 vliegen in 1 klap: je ziet je vrienden en toch ontspan je!
    en w.b. je dochter: heb je hulp van vrienden/buren/familie? Meteen inschakelen! Het lijkt overdreven, maar beter preventief dan dat je te laat bent toch?
    Kan me je angst goed voorstellen, zou ik denk ik ook hebben... Probeer te ontspannen met dingen die jij fijn vindt om te doen (of om te laten, hihi) ;)

sterkte! En hou je ukkie nog maar lekker binnen!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    ik zou eens kijken wat de mogelijkheden zijn om de 24 uur anders te verdelen over de week, of om halve dagen te gaan werken op de drie dagen.
    Je houdt dan meteen meer tijd over voor Kate.

En privé dingetjes beperken tot het weekeinde?

Share This Page