ik heb vraag me af wat nu beter is de activefit of de baby dry? ik heb altijd de baby dry maar nu mijn zoontje loopt heeft hij soms een dikke luiers tussen de benen en vraag mij af of dat wel lekker loopt. mijn vraag is is de activefit echt veel dunner na plassen en beter voor het bewegen of is het een fabel en stinken ze meer of minder? weet dat er al zoveel topic's over zijn maar kan niet echt iets vinden. ze zijn wel duurder dan dry en heb daar eigenlijk nooit problemen meegehad en ben bang voor uitslag ofzo.
Oh tja, wij gebruiken de baby dry en voornamelijk de nachtluier hangt tot op haar knieën Verder niet, maar ik heb ook niet het idee dat ze er last van heeft eigenlijk, er zit een romper over en meestal ook een broekje of legging..
noonoo, het idd niet zo dat hij met een super volle luier loopt haha. het komt ook door het mooie weer dat ik ga twijfelen dan zie ik heb in zijn romper rond huppelen en dan let ik gewoon op die luier. maar idd ik denk ook niet dat hij er last van heeft.
nooit klachten gehad van mijn kinderen toen ze nog luiers droegen . En ik geloof ook niet dat ze daarom minder bewogen. Zie weinig verschil met nu Gewoon altijd babydry omdat die het goedkoopst zijn.
Ik vind persoonlijk activefit veel minder fijn dan baby dry. Stinkt meer als hij geplast heeft en voelt stugger. Daarom baby dry, maar hij loopt natuurlijk nog niet los!
yossie, dankje voor je ervaring. wil niet dat ze gaan stinken dat vind ik echt vies. yolanthe, jij dus nooit anders gekocht dan dry. ik denk dat ik toch maar bij dry blijf.
ik heb altijd baby dry. ik had een keer die andere gehaald omdat meneer de aap zo actief is maar hij plaste daar telkens gewoon doorheen? Zijn er ook nachtluiers voor kinderen rond 16 maanden? want als ik bij die speciale dry night kijk zie ik alleen voor wat oudere kindjes.
Zeker weten de baby dry. Devactvie fit vind ik veel sneller vol lijken, dan heeft mijn dochter een klein plasje gedaan en hangt die luier al op haar enkeltjes. De laatste paar luiers opmaken (verkeerde bestelling gedaan ) en dan direct weer naar de baby dry.
darana, geen idee of er nacht luiers zijn vanaf 16 maanden maar je zou een maat groter kunnen nemen dan je nu hebt bijv. nu maat 5 en voor de nacht 5+. ik heb ook een veel plasser dus dan komt het denk ik niet goed met de activefit.
Waarom gebruik je niet de simply dry? Wij doen baby dry s nachts en simply dry overdag omdat die het meest dun en soepel zijn. nog nooit lekkage gehad en ze zijn ook voordeliger!
Ik heb geen dreumes (nog) maar toevallig heb ik net mijn laatste activefit aangebroken. Hierna heel snel weer terug op baby dry! Wat een rotluiers. Kwa vollopen zie ik nog niet eens zo veel verschil, maar eigenlijk heeft ze ook alleen de nachtluier heel vol. De activefit vind ik stinken, afzakken, en stug..