Medela freestyle borstkolf

Discussion in 'Borstvoeding' started by misty1984, May 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de medela freestyle borstkolf? Ben van plan om deze aan te schaffen en vroeg en af hoe de borstkolf bij anderen bevalt...

Liefs,
    misty

2. Tannetje

Tannetje Actief lid

Jul 12, 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier beviel deze uitstekend.
    heb fulltime een geheel jaar gekolfd.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Bevalt nog steeds prima. Bij oudste een half jaar (tot 9 maanden) minimaal 8x per week gekolfd op het werk en nu bij jongste ook weer.

4. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Super tevreden. Kolf 4 dagen in de week, minimaal twee keer per dag.

5. Rodaina

Rodaina Bekend lid

Mar 9, 2013
    609
    48
    28
    Heel tevreden! Heb er enige tijd mee gekolfd :D

6. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Ik heb hem gekocht in de kraamweek vanwege erge overproductie/stuwing en was er toen héél blij mee :D Nu (7 weken later) gebruik ik hem om bv te kunnen geven uit de fles, enkele keren per week, om mijn zoontje te laten wennen. Na mijn verlof ga ik namelijk weer fulltime werken en dus ook kolven, en daar leek me deze kolf het meest geschikt voor. Hij werkt heel makkelijk en prettig.

Wel een tip: zoek op internet even rond, want de nieuwprijs in een aantal webwinkels is stukken aantrekkelijker dan in de winkel. Daar kan je flink op besparen :)

7. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,104
    29
    48
    Ik heb geen gebruikservaring maar wel al veel goeds gelezen over de Freestyle. En ik wil hem dus ook, als vervanging van mijn 7j oude trouwe Pump-in-Style Advanced. Hopelijk heb ik hem pas nodig als ik weer ga werken (4d, 2 tot 3 keer per dag kolven). Maar voor eerdere uitstapjes, bij stuwing, om te oefenen... wil ik hem al eerder in huis halen.

Iemand tips waar hij goedkoper is dan de adviesprijs van 350? Als ik google vind ik aanbiedingen maar die blijken allemaal al verlopen te zijn... Beste wat ik vind is -10% via Boobs 'n Burps.

8. LiToEn

LiToEn Actief lid

Aug 8, 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
  9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Heel tevreden!! Tijdens de zwangerschap al aangeschaft (mooie aanbieding) en heb tot een jaar bv kunnen geven. Vanaf 3 maanden gaan werken en toen dus overdag gekolfd.

10. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,104
    29
    48
  11. limili

limili Bekend lid

Apr 24, 2013
    604
    7
    18
    Ik kolf er fulltime mee (dochter kan niet aan de borst) en hij bevalt echt super geld zeker waard!

12. limili

limili Bekend lid

Apr 24, 2013
    604
    7
    18
    Babypark...280 euro..

13. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    Heel eerlijk, ik heb de freestyle gehad en ik vind hem minder fijn dan mijn Pump in Style Advanced.

Enigste wat ik dan van de freestyle fijn vond was het lampje en de mobiliteit, maar hij kolft minder fijn voor mijn gevoel.

14. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    ik heb iij de Freestyle, ben er zeer tevreden over! Ik kolf 3 dagen 2 x op mijn werk. Verder kolf ik 's ochtends als mijn zoontje heeft doorgeslapen. Makkelijke vind ik dat je enkel en dubbel kan kolven! En dat hij op accu gaat. Accu kan ik een week mee doen zonder op te laden. Je kan je persoonlijke kolfsessie opslaan; tijd tot de tsr komt en dan op afkolven, en de kracht kan je ook helemaal instellen.

Ik heb hem via Borstvoeding Noord Veluwe gekocht. Was in september e. 270 inclusief verzendkosten. Zie nu dat ze daar de prijs heeft aangepast naar e. 349, dus dat is ook geen echt supergoedkope meer. Je kan natuurlijk altijd via MP kijken, gaat die van mij over een paar maanden ook op...

15. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Ik zie inderdaad dat de webshop waar ik hem 2 maanden geleden heb gekocht zijn prijs ook behoorlijk omhoog heeft gegooid.

Babypark is ook naar 350 gegaan met zijn prijs.

Wat opmerkelijk, dat alle onlinewinkels tegelijk een prijsverhoging hebben ondergaan. Natuurlijk flink balen als je nu de kolf wilt aanschaffen.

16. limili

limili Bekend lid

Apr 24, 2013
    604
    7
    18
    Hier op de doos staat nog 279 euro was gisteren toevallig nog bij de babypark. Misschien goed zoeken want ze hebben wel laagste prijsgarantie.

17. LiToEn

LiToEn Actief lid

Aug 8, 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb die van mij 2hands op MP gekocht. Slangetje zelf nieuw gekocht en nog steeds veel plezier van....

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Bedankt voor alle reacties. Ik heb m ook aangeschaft, daar mijn dochter nog weken in de couveuse moet liggen en ik vandaag helaas naar huis moet uit het ziekenhuis... De kolf moet ik dus 8x daags gaan gebruiken. Hopelijk gaat dat ook goed.

Share This Page