Huilend heb ik hun verhaal gelezen op de site van Yasmine! http://yasminemeijvogel.beebiesite.nl/ RIP lieve kleine lachbekkie!
Weet iemand wat er met het meisje gebeurt is? In globale lijnen, want ik durf het niet allemaal te lezen (zit op me werk en bij de foto's alleen werd ik ontzettend emotioneel).
wat ik gelezen heb is dat er tijdens de zwangerschap op de echo's al te zien was dat haar beentjes niet helemaal goed waren, en ook haar borstkastje niet goed. toen ze geboren was had zij zuurstoftekort en volgens mij was haar hart en longetjes niet helemaal goed. echt heftig zeg
Ja zoiets heb ik ook gelezen, dat het bij de echo's al niet helemaal goed was maar dat het kindje het op een gegeven moment erg goed deed. Vind het zo erg
Zit ook op het werk en dus niet alles gelezen, maar ik zat al met tranen in mijn ogen bij de fotootjes, vreselijk zeg. Ik wil de familie, vrienden, bekenden heel veel sterkte wensen met het verlies van dit prachtige meisje.
Het grootste dillema wat ik lees zijn haar longetjes geweest.. heb ene plaatje gevonden op hun site bij het dagboek 15 januari 2008 bladzijde 34.. Haar luchtpijp en de vertakkingen ervan naar de longetjes waren behoorlijk smaller op sommige stukken dan normaal waardoor ze minder lucht binnen kon krijgen en vatbaarder was voor infecties.. Vindt dit echt zo zielig! Heel veel sterkte voor de familie en vrienden!
Wat een verschrikkelijk mooi meissie en wat in en in triest dit verhaal Slaap zacht lieve Yasmine... Papa,Mama,zusje en alle andere familieleden,heel erg veel sterkte met dit grote verlies...
rust zacht kleine meid, let wel goed op je familie he van bovenaf? sterkte voor familie en vrienden liefs susanne