ik ben voor het eerst zwanger, volgens berekeningen zou ik 1 januari 2009 bevallen. dat zal wel niet... maar het is toch een grappige uitkomst nog meer dames even ver als ik ben? en wat voelen jullie? ik heb ontzettende pijnlijke borsten en steekjes in mijn liezen. ben gelukkig niet misselijk. doeii
Is idd een leuke datum zou naturrlijk ook wel leuk zijn als je op die dag zou bevallen maarja helaas hebben we dat niet voor het uitzoeken ohja nog gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan. Groetjes Nadine
gefeliciteerd! ik heb 2 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest gehad en ben dus of 31 december of ook 1 januari uitgerekend.
haaj Lob, ook gefeliciteerd!, maar bedoel je nou positieve zwangerschapstesten? kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden van de voortgang. leuk!
da's ook een speciale dag leuk joh. en je hebt al een afspraak met de vk zie ik. die kan ik pas dinsdag bellen om eerste afspraak te maken. ben heeel benieuwd.
hey ninja, nee, ik bedoel echt ovulatietesten hihihihi... die heb ik deze maand gebruikt. ik heb je ook al gezien bij de januari mama's. gezellig kunnen we daar mooi ervaringen uitwisselen. dit is toch ook jouw eerste he? we kletsen daar wel verder oke
Gefeliciteerd en geniet ervan! ik ben 30 dec uitgeteld, net als vorig jaar, heel raar, mar wel leuk! liefs Miek