gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan. Wij zijn waarschijnlijk op de zelfde dag uitgerekend. het is wel spannend allemaal ik heb namelij 1 feb nog een miskraam gehad bij 5 weken die ben ik nu gelukkig over. en ik krijg 21 mei de eerste echo. gr manon
Hooiiii.... Ik ben eergister bij de huisarts geweest en ik ben (technisch gezien) 6 weken zwanger.... Ik zou dan uitgerekend zijn op 1 januari 2009... Maar pas bij een echo zien ze duidelijker wanneer je uitgerekend bent. Ik zie dat jullie allemaal al afspraken hebben staan bij de vk. Moet ik die nu al gaan bellen dan? De huisarts zei dat ik daar nog wel twee weken mee kon wachten.... Ik voel trouwens helemaal niets......heel onwerkelijk allemaal dus... Soms denk ik dat ik sneller moe ben.....maar jah, er gaat van alles door je hoofd
Jij ook gefeliciteerd! Ja, dit is de eerste...dus errrrruug spannend allemaal! Bij jou ook? Voel jij er al iets van? Gr Eveline
Gefeliciteerd....niet op dezelfde datum uitgerekend maar wel voor het eerst zwanger, en ook steken in mijn lies.
Ik blijf het een vreemd idee vinden dat er iets in je groeit...ik voel er niks van, lijkt het.... Ik heb wat steekjes in mijn onderbuik gevoeld.... Maar dan kun het haast niet geloven dat het echt zo is... Zijn er nog dingen, buiten alcohol, rauwe kaas en vlees, waar je mee moet oppassen nu?
Ja is idd een vreemd idee dat er iets in je groeit toch maar mooi dat we vrouwen zijn anders hadden we dit niet mee kunnen maken haha maar heb nog niet echt ergens last van alleen wat moeier dan anders heb jij last van kwaaltjes? groetjes vera
Yep, cafeine (zowel thee als koffie en cola) (groene thee mag wel) en kaneel (zit in ontbijtkoek, stroopwafels en dat soort dingen....staat op internet een hele lijst) Gelukkig mogen verscheidene franse kaasjes wel, maar we halen ook kaas van de kaasboer en dat moet ik ff laten schieten of hoeft dat nit?
Oh...kaneel? Waarom? Waar kan ik die lijst vinden op internet? Kwaaltjes: ik dacht dus dat ik wat steekjes in mijn onderbuik gevoeld had maar die heb ik nu niet meer... Mijn vriend zegt dat ik wat ben aangekomen...mijn weegschaal zegt hetzelfde, haha En voor mijn gevoel ben ik wat sneller moe, maar dat kan ook door het warme weer komen.... En, als ik niet zou weten dat ik zwanger was, dan zou ik deze kwaaltjes ook niet daar naar toe verwijzen...dusssss.....voor mijn gevoel voel ik eigenlijk niets Maar volgens mij voelt niemand, die in de begin weken zit, heel veel? Ik zou blij zijn als ik een echo heb gehad of iets anders voel, dan weet je tenminste zeker dat het er zit
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook januari uitgerekend!Maar nu toch wel misselijk aan het worden hoor! hopelijk blijft het bij jou weg! Groetjes Lysanne
hallo, kaneel is niet goed voor de hersenen. en de lijst kun je vinden op www.voedingscentrum.nl heel veel succes allemaal.
Oh ok! Thnx! Ik ga eens even een kiekje nemen op die site.... Ik heb trouwens wel dat ik echt de hele dag door kan eten...wordt er echt helemaal GEK van! Ik ben altijd al een enorme vreetzak geweest en nu wordt het nog erger....mmmm..vanaf morgen maar een beetje gaan opletten... Heeft er nog iemand hier last van?
Hai Ninja, Ik heb 4 testen gedaan de afgelopen dagen en ook allemaal positief... volgens de kalender zou ik 20 januari uitgerekend zijn, dus mag ik er ook bij? Ik ben trouwens alleen maar misselijk sinds afgelopen maandag, maar het is wel uit te houden gelukkig.